Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Peugeot » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Peugeot PARTNER ORIGIN nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (G_) » stabilizator, mocowanie Peugeot PARTNER ORIGIN nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (G_) » łącznik stabilizatora Peugeot PARTNER ORIGIN nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (G_)

łącznik stabilizatora do PEUGEOT PARTNER ORIGIN nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (G_)

wybierz typ samochodu PEUGEOT PARTNER ORIGIN nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (G_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość 1/Długość 2 [mm] 300
Wymiar gwintu MM10X1.5 RHT
Materiał Tworzywo sztuczne
Ograniczenia producenta ZF
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8717109330533
Długość 1/Długość 2 [mm] 300
Wymiar gwintu MM10X1.5 RHT
Średnica [mm] 10
Materiał Stal
Ograniczenia producenta ZF
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8717109340976
cena brutto:
34.00 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M10x1.5
Rozmiar gwintu 3 2xM10x1.5
Długość [mm] 340
Szerokość [mm] 38
Wysokość [mm] 115
nr EAN 5012759933503
Długość [mm] 335
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,5
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,420
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816193975
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 300
Średnica 3 [mm] 10
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M10X1.5
Rozmiar gwintu 2 M10X1.5
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 5010874764545
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Materiał Tworzywo sztuczne
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 41,5
Szerokość opakowania [cm] 11
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 5010874764507
cena brutto:
32.00 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Materiał Metal
Długość [mm] 300
nr EAN 5703858471699
Długość [mm] 335
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,5
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,42
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688517654
Wyświetlanie od 1 do 8 (z 8 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora


To dzięki niemu możesz bezpiecznie pokonywać zakręty. Przyczynia się ponadto do komfortu jazdy. Jest to element, który łączy stabilizator z amortyzatorem lub wahaczem. Intensywna eksploatacja pojazdu powoduje, że łącznik stabilizatora może zostać wybity. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora.

Mały łącznik stabilizatora, duże znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy 


Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach. 

Jak rozpoznać, że łącznik stabilizatora jest zużyty?


Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora. 

Jak wymienić łącznik stabilizatora? 


Najpierw należy zdjąć koło i odkręcić łącznik od drążka stabilizatora i dwóch wahaczy (bądź też amortyzatora). Jeżeli śruby są mocno skorodowane, konieczne będzie ich rozcięcie. Aby móc wysunąć łącznik stabilizatora, trzeba delikatnie unieść auto. Zanim zamontujesz nowy, wyczyść powierzchnie styku. Warto również nasmarować śruby, które następnie mocno dokręcamy. Montujemy koło i sprawdzamy geometrię zawieszenia.