Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) » stabilizator, mocowanie Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) » łącznik stabilizatora Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD)

łącznik stabilizatora do FORD TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD)

wybierz typ samochodu FORD TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość 1/Długość 2 [mm] 282
Wymiar gwintu MM12X1.25 RHT
Średnica [mm] 9
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8717109615630
Długość [mm] 312
średnica zewnętrzna [mm] 9,0
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Długość gwintu [mm] 23
Rozmiar klucza 19
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
dla numeru OE 54830-0U000
nr EAN 5050063170030
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
nr EAN 3358960585080
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M12 x 1,25 x 33
Rozmiar gwintu 3 M12 x 1,25 x 33
Długość [mm] 320
Szerokość [mm] 40
Wysokość [mm] 117
nr EAN 5012759980057
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 216
Wymiar gwintu M10x1,25
parzyste numery artykułów 818 0519 10
nr EAN 4014870407230
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 282
Wymiar gwintu M12x1,25
nr EAN 4014870620431
Długość [mm] 312
średnica zewnętrzna [mm] 9,0
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Długość gwintu [mm] 23
Rozmiar klucza 19
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
dla numeru OE 54830-0U000
nr EAN 4027816480334
Długość [mm] 282
Grubość [mm] 70,0
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Długość gwintu [mm] 33
Rozmiar klucza 17
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Średnica [mm] 9,0
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,411
dla numeru OE 54830-C8000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4054224036044
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]282
Ciężar [kg]0,51
Średnica 1 [mm]18
Średnica 2 [mm]18
Średnica 3 [mm]9
MateriałStal
Drążek / rozpórkaDrążek skrętny łącznikowy
Rozmiar gwintu 1M12X1.25
Rozmiar gwintu 2M12X1.25
dla numeru OE54830-C8000
Strona zabudowyOś przednia
Średnica [mm]9
Długość [mm]282
Gwint zewn. [mm]M12 x 1,25
MateriałStal
Drążek / rozpórkaDrążek skrętny łącznikowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z nakrętką
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 282
Średnica 1 [mm] 17
Średnica 2 [mm] 17
Średnica 3 [mm] 9
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M12X1.25
Rozmiar gwintu 2 M12X1.25
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4044197750238
SPORTAGE V 2015-10 ->/ TUCSON II 2015-05 -> PRZEDNI
oś przednia po obydwu stronach
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 548300U000
Numer dostawcy: 60Z0361-OYO
cena brutto:
57.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 282
Rozmiar gwintu 1 MM12x,125R
nr EAN 5413978229475
Długość [mm] 312
średnica zewnętrzna [mm] 9,0
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Długość gwintu [mm] 23
Rozmiar klucza 19
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688480330
Długość [mm] 282
Grubość [mm] 70,0
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Długość gwintu [mm] 33
Rozmiar klucza 17
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Średnica [mm] 9,0
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,411
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4054228036040
Wyświetlanie od 1 do 15 (z 15 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora


To dzięki niemu możesz bezpiecznie pokonywać zakręty. Przyczynia się ponadto do komfortu jazdy. Jest to element, który łączy stabilizator z amortyzatorem lub wahaczem. Intensywna eksploatacja pojazdu powoduje, że łącznik stabilizatora może zostać wybity. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora.

Mały łącznik stabilizatora, duże znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy 


Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach. 

Jak rozpoznać, że łącznik stabilizatora jest zużyty?


Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora. 

Jak wymienić łącznik stabilizatora? 


Najpierw należy zdjąć koło i odkręcić łącznik od drążka stabilizatora i dwóch wahaczy (bądź też amortyzatora). Jeżeli śruby są mocno skorodowane, konieczne będzie ich rozcięcie. Aby móc wysunąć łącznik stabilizatora, trzeba delikatnie unieść auto. Zanim zamontujesz nowy, wyczyść powierzchnie styku. Warto również nasmarować śruby, które następnie mocno dokręcamy. Montujemy koło i sprawdzamy geometrię zawieszenia.