
| Długość 1/Długość 2 [mm] | 106,5 |
| Średnica [mm] | 10 |
| Drążek / rozpórka | Drążek wahadłowy |
| nr EAN | 8717109342406 |

| Długość [mm] | 138 |
| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,180 |
| nr EAN | 5050063585100 |

| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| Rozmiar gwintu 3 | Bush 10.2 |
| Długość [mm] | 138 |
| Szerokość [mm] | 35 |
| Wysokość [mm] | 35 |
| nr EAN | 5012759287774 |

| Długość [mm] | 107 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 10,2 |
| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| rura Ø [mm] | 10 |
| Ciężar [kg] | 0,200 |
| nr EAN | 4027816233756 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 10,2 |
| Długość [mm] | 107 |
| Ciężar [kg] | 0,200 |
| nr EAN | 8435130332240 |

| Długość [mm] | 107 |
| otwór Ø [mm] | 10,2 |
| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| parzyste numery artykułów | VKDS 844019 |
| nr EAN | 7316579300216 |

| Długość [mm] | 110 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 10 |
| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Wymagana ilość | 4 |
| nr EAN | 5900427274846 |
Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach.
Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025