Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Opel ASTRA H sedan (A04) » stabilizator, mocowanie Opel ASTRA H sedan (A04) » łącznik stabilizatora Opel ASTRA H sedan (A04)

łącznik stabilizatora do OPEL ASTRA H sedan (A04)

wybierz typ samochodu OPEL ASTRA H sedan (A04):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość 1/Długość 2 [mm] 237
Wymiar gwintu MM10X1.5 RHT
Średnica [mm] 9
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8717109330731
cena brutto:
31.00 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M10x1.25
Rozmiar gwintu 3 M10x1.25
Długość [mm] 268
Szerokość [mm] 30
Wysokość [mm] 89
nr EAN 5012759090084
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 238
nr EAN 4014870396329
Długość [mm] 237
Grubość [mm] 55,0
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,5
Długość gwintu [mm] 22
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,218
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
dla numeru OE 1 130 273
nr EAN 4027816079897
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 237
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 5902473032081
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
nr EAN 4047437033696
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 240
nr EAN 5907558524178
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 240
nr EAN 5907558533156
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 238
Rozmiar gwintu 1 M10x1,5
Rozmiar gwintu 2 M10x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z gniazdem na klucz
Wersja wzmocniona 
nr EAN 4040074486610
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 238
Rozmiar gwintu 1 M10x1,5
Rozmiar gwintu 2 M10x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z gniazdem na klucz
nr EAN 4040074199718
Długość [mm] 237
Ciężar [kg] 0,400
Wymagana ilość 2
Wymiar gwintu M10x1,5/M10x1,5
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość opakowania [cm] 31
Szerokość opakowania [cm] 8
Wysokość opakowania [cm] 4
nr EAN 5412096268526
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 239
Średnica 3 [mm] 9
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M10X1.25
Rozmiar gwintu 2 M10X1.25
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 5010874763326
cena brutto:
30.00 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 240
nr EAN 5703858471859
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Jednostka ilości Zestaw
Ciężar netto [g] 402
nr EAN 5908281452639
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]237
wymagana liczba2
Drążek / rozpórkaDrążek skrętny łącznikowy
Rozmiar gwintu 1M10
cena brutto:
41.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Gwint zewn. 2 [mm] M10x1,5
Długość [mm] 240
Ciężar [kg] 0,36
nr EAN 8435130328366
cena brutto:
37.99 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 238
Rozmiar gwintu 1 MM10x1,5R
nr EAN 5413978113781
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
parzyste numery artykułów VKDS 344006
nr EAN 7316577889904
Masa [g] 10
Średnica wewnętrzna [mm] 17
średnica zewnętrzna [mm] 41
Długość [mm] 15
nr EAN 5908229918074
cena brutto:
41.00 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Długość [mm] 238
Wymiar gwintu M10x1.5
rura Ø [mm] 8
nr EAN 3322937337781
Wyświetlanie od 1 do 20 (z 20 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora


To dzięki niemu możesz bezpiecznie pokonywać zakręty. Przyczynia się ponadto do komfortu jazdy. Jest to element, który łączy stabilizator z amortyzatorem lub wahaczem. Intensywna eksploatacja pojazdu powoduje, że łącznik stabilizatora może zostać wybity. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora.

Mały łącznik stabilizatora, duże znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy 


Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach. 

Jak rozpoznać, że łącznik stabilizatora jest zużyty?


Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora. 

Jak wymienić łącznik stabilizatora? 


Najpierw należy zdjąć koło i odkręcić łącznik od drążka stabilizatora i dwóch wahaczy (bądź też amortyzatora). Jeżeli śruby są mocno skorodowane, konieczne będzie ich rozcięcie. Aby móc wysunąć łącznik stabilizatora, trzeba delikatnie unieść auto. Zanim zamontujesz nowy, wyczyść powierzchnie styku. Warto również nasmarować śruby, które następnie mocno dokręcamy. Montujemy koło i sprawdzamy geometrię zawieszenia.