Długość 1/Długość 2 [mm] | 270 |
Wymiar gwintu | MM10X1.5 RHT |
Średnica [mm] | 10 |
Drążek / rozpórka | Drążek wahadłowy |
nr EAN | 8717109330281 |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
nr EAN | 3358960656483 |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
nr EAN | 5012759860328 |
Długość [mm] | 269,5 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,120 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
nr EAN | 4027816180869 |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
Długość [mm] | 270 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
nr EAN | 5902473032784 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
Rozmiar gwintu 1 | M10X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M10X1.5 |
Numer seryjny | 4300250 |
nr EAN | 5901159079716 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Drążek / rozpórka | Drążek wahadłowy |
Zamiana tylko w parach | |
nr EAN | 4047437007925 |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Drążek / rozpórka | Drążek wahadłowy |
Ilość na oś | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
nr EAN | 4047437018921 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Drążek / rozpórka | Drążek wahadłowy |
Zamiana tylko w parach | |
nr EAN | 5907558517217 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
Długość [mm] | 269 |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M10x1,5 |
nr EAN | 4040074014097 |
Ciężar [kg] | 0,372 |
Wymagana ilość | 2 |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
Długość opakowania [cm] | 31 |
Szerokość opakowania [cm] | 8 |
Wysokość opakowania [cm] | 4 |
nr EAN | 5412096304484 |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
Długość [mm] | 300 |
Średnica 1 [mm] | 18 |
Średnica 3 [mm] | 9 |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Rozmiar gwintu 1 | M10X1.5 |
Długość opakowania [cm] | 34,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 8,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 6,5 |
nr EAN | 4044197329250 |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
Długość [mm] | 272 |
nr EAN | 5703858650537 |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
Gwint zewn. 2 [mm] | M10x1,5 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 8,5 |
Długość [mm] | 300 |
Ciężar [kg] | 0,41 |
nr EAN | 8435130304728 |
Strona zabudowy | z przodu |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
Długość 1 [mm] | 270 |
Rozmiar gwintu 1 | MM10x1,5R |
nr EAN | 5413978116539 |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
parzyste numery artykułów | VKDS 341007 |
nr EAN | 7316577894892 |
Długość [mm] | 148 |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
parzyste numery artykułów | VKDS 341029 |
nr EAN | 7316579490443 |
Drążek / rozpórka | dla drążka sprzęgającego |
Ilość na oś | 2 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z lewej |
Strona zabudowy | z prawej |
nr EAN | 5908229942413 |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
Długość [mm] | 269,5 |
Wymiar gwintu | M10x1.5 |
rura Ø [mm] | 9 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
nr EAN | 3322937907885 |
Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach.
Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025