Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Audi Q7 Van (4LB) » stabilizator, mocowanie Audi Q7 Van (4LB) » łącznik stabilizatora Audi Q7 Van (4LB)

łącznik stabilizatora do AUDI Q7 Van (4LB)

wybierz typ samochodu AUDI Q7 Van (4LB):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
106.00 zł
 Kup
Długość 1/Długość 2 [mm] 209
Wymiar gwintu M12X1.5 RHT
Materiał Aluminium
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8717109494334
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rozmiar gwintu 3 Bush 12.2
Długość [mm] 245
Szerokość [mm] 48
Wysokość [mm] 30
nr EAN 5012759401644
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M12x1.5
Rozmiar gwintu 3 Bush 12.2
Długość [mm] 237
Szerokość [mm] 48
Wysokość [mm] 70
nr EAN 5012759399781
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M12x1.5
Rozmiar gwintu 3 Bush 12.2
Długość [mm] 237
Szerokość [mm] 48
Wysokość [mm] 70
nr EAN 5012759399774
Długość [mm] 244,2
Długość [mm] 197
Średnica wewnętrzna [mm] 12,0
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,459
nr EAN 4027816317067
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 197
Średnica 1 [mm] 12
Średnica 2 [mm] 12
Średnica 3 [mm] 10
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4044197334421
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z lewej
Długość [mm] 201
Średnica 3 [mm] 15
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M12X1.5
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4044197378944
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z prawej
Długość [mm] 201
Średnica 3 [mm] 15
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M12X1.5
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4044197378951
cena brutto:
59.00 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 197
nr EAN 5703858632267
cena brutto:
55.01 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
parzyste numery artykułów 5114731
Długość [mm] 200
nr EAN 5703858650476
cena brutto:
55.01 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
parzyste numery artykułów 5114730
Długość [mm] 200
nr EAN 5703858650483
cena brutto:
49.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 197
nr EAN 5413978169740
Strona zabudowy z tyłu
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Strona zabudowy góra
Rodzaj wahacza Wahacz wzdłużny
Drążek / rozpórka Popychacz
Długość 1 [mm] 360
uwzględnić informację serwisową 
parzyste numery artykułów 63879
Materiał podwozia Aluminium
nr EAN 5413978220786
Strona zabudowy z tyłu
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Strona zabudowy góra
Rodzaj wahacza Wahacz wzdłużny
Drążek / rozpórka Popychacz
Długość 1 [mm] 360
uwzględnić informację serwisową 
parzyste numery artykułów 63878
Materiał podwozia Aluminium
nr EAN 5413978220793
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy góra
Strona zabudowy z przodu
Rodzaj wahacza Wahacz wzdłużny
Drążek / rozpórka Popychacz
Długość 1 [mm] 300
uwzględnić informację serwisową 
Materiał podwozia Aluminium
nr EAN 5413978220823
cena brutto:
67.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 200
Rozmiar gwintu 1 MM12X1,25R
parzyste numery artykułów 63763
nr EAN 5413978238835
cena brutto:
67.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 200
Rozmiar gwintu 1 MM12X1,25R
parzyste numery artykułów 63762
nr EAN 5413978238842
Długość [mm] 244,2
Długość [mm] 197
Średnica wewnętrzna [mm] 12,26
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,459
nr EAN 4044688317063
Wyświetlanie od 1 do 18 (z 18 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora


To dzięki niemu możesz bezpiecznie pokonywać zakręty. Przyczynia się ponadto do komfortu jazdy. Jest to element, który łączy stabilizator z amortyzatorem lub wahaczem. Intensywna eksploatacja pojazdu powoduje, że łącznik stabilizatora może zostać wybity. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora.

Mały łącznik stabilizatora, duże znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy 


Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach. 

Jak rozpoznać, że łącznik stabilizatora jest zużyty?


Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora. 

Jak wymienić łącznik stabilizatora? 


Najpierw należy zdjąć koło i odkręcić łącznik od drążka stabilizatora i dwóch wahaczy (bądź też amortyzatora). Jeżeli śruby są mocno skorodowane, konieczne będzie ich rozcięcie. Aby móc wysunąć łącznik stabilizatora, trzeba delikatnie unieść auto. Zanim zamontujesz nowy, wyczyść powierzchnie styku. Warto również nasmarować śruby, które następnie mocno dokręcamy. Montujemy koło i sprawdzamy geometrię zawieszenia.