Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Volkswagen GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) » stabilizator, mocowanie Volkswagen GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) » łącznik stabilizatora Volkswagen GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2)

łącznik stabilizatora do VOLKSWAGEN GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość 1/Długość 2 [mm] 135
Wymiar gwintu MM10X1.5 RHT
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8717109614046
Długość 1/Długość 2 [mm] 135
Wymiar gwintu MM10X1.5 RHT
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8717109616217
Długość 1/Długość 2 [mm] 316
Wymiar gwintu MM10X1.5 RHT
Średnica [mm] 10
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8717109782790
Długość 1/Długość 2 [mm] 316
Wymiar gwintu MM10X1.5 RHT
Średnica [mm] 10
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8717109782837
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M10x1.5
Rozmiar gwintu 3 M10x1.5
Długość [mm] 165
Szerokość [mm] 60
Wysokość [mm] 60
nr EAN 5012759482056
Pręt/RozpórkaDrążek skrętny łącznikowy
StanFabrycznie nowy
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 135
Wymiar gwintu M10x1,5
parzyste numery artykułów 818 0557 10
nr EAN 4014870591922
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 135
Wymiar gwintu M10x1,5
parzyste numery artykułów 818 0556 10
nr EAN 4014870591946
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Wymiar gwintu M10x1,5
Długość [mm] 317
parzyste numery artykułów 43570 01
nr EAN 4047437545823
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Wymiar gwintu M10x1,5
Długość [mm] 317
parzyste numery artykułów 43569 01
nr EAN 4047437545854
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Długość [mm]136
Wymiar gwintuM10 x 1,5
MateriałTworzywo sztuczne
Drążek / rozpórkaDrążek wahadłowy
sparowany numer artykułu72-3991
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Długość [mm]136
Wymiar gwintuM10 x 1,5
MateriałTworzywo sztuczne
Drążek / rozpórkaDrążek wahadłowy
sparowany numer artykułu72-3992
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 317
Rozmiar gwintu 1 M10 X 1,5
Rozmiar gwintu 2 M10 X 1,5
Wersja wzmocniona 
parzyste numery artykułów 316 060 0096/HD
nr EAN 4040074309926
Długość [mm]317
Średnica 1 [mm]20
Średnica 2 [mm]20
Średnica 3 [mm]10
Drążek / rozpórkaDrążek skrętny łącznikowy
Rodzaj połączeniaPojemnik
Rozmiar gwintu 1M10X1.5
Rozmiar gwintu 2M10X1.5
sparowany numer artykułuBM-LS-17650
Długość [mm]317
Średnica 1 [mm]20
Średnica 2 [mm]20
Średnica 3 [mm]10
Drążek / rozpórkaDrążek skrętny łącznikowy
Rodzaj połączeniaPojemnik
Rozmiar gwintu 1M10X1.5
Rozmiar gwintu 2M10X1.5
cena brutto:
46.00 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
parzyste numery artykułów 5111535
Długość [mm] 135
nr EAN 5703858909833
cena brutto:
46.00 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
parzyste numery artykułów 5111534
Długość [mm] 135
nr EAN 5703858909840
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Długość [mm]135
MateriałTworzywo sztuczne
Drążek / rozpórkaDrążek skrętny łącznikowy
Rodzaj połączeniaPojemnik
Rozmiar gwintu 1M10X1.5
Rozmiar gwintu 2M10X1.5
Długość opakowania [cm]20
Szerokość opakowania [cm]9,5
Wysokość opakowania [cm]5
cena brutto:
67.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
rura Ø [mm] 10
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 316
Rozmiar gwintu 1 MM10X1,5R
parzyste numery artykułów 210060
nr EAN 5413978278589
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Strona zabudowy góra
Strona zabudowy z przodu
Rodzaj wahacza Wahacz wzdłużny
Drążek / rozpórka Popychacz
Długość 1 [mm] 238
parzyste numery artykułów 210471
Materiał podwozia blacha stalowa
nr EAN 5413978278763
Wyświetlanie od 1 do 20 (z 20 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora


To dzięki niemu możesz bezpiecznie pokonywać zakręty. Przyczynia się ponadto do komfortu jazdy. Jest to element, który łączy stabilizator z amortyzatorem lub wahaczem. Intensywna eksploatacja pojazdu powoduje, że łącznik stabilizatora może zostać wybity. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora.

Mały łącznik stabilizatora, duże znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy 


Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach. 

Jak rozpoznać, że łącznik stabilizatora jest zużyty?


Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora. 

Jak wymienić łącznik stabilizatora? 


Najpierw należy zdjąć koło i odkręcić łącznik od drążka stabilizatora i dwóch wahaczy (bądź też amortyzatora). Jeżeli śruby są mocno skorodowane, konieczne będzie ich rozcięcie. Aby móc wysunąć łącznik stabilizatora, trzeba delikatnie unieść auto. Zanim zamontujesz nowy, wyczyść powierzchnie styku. Warto również nasmarować śruby, które następnie mocno dokręcamy. Montujemy koło i sprawdzamy geometrię zawieszenia.