Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Chrysler » układ hamulcowy Chrysler LE BARON coupe » linka hamulcowa Chrysler LE BARON coupe

linka hamulcowa do CHRYSLER LE BARON coupe

wybierz typ samochodu CHRYSLER LE BARON coupe:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Długość wewnętrzna [mm] 1588
Długość zewnętrzna [mm] 923
nr EAN 8717109584769
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość wewnętrzna [mm] 1642
Długość zewnętrzna [mm] 1044
nr EAN 8717109584776
Długość [mm] 1642
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633389334
Długość [mm] 1592
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Ciężar [kg] 0,405
nr EAN 4027816363484
Długość [mm] 1644
Strona zabudowy z tyłu
Ciężar [kg] 0,405
nr EAN 4027816363491
cena brutto:
37.99 zł
 Kup
Indeks: LIN 38.01.14
Marka: LINEX
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA SPRZĘGŁA SEAT
Opis: IBIZA 05.2006- L/P, bębny, SKODA FABIA 12.2006- (1645/1043)
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 6R0609721C
Numer dostawcy: 38.01.14
Parametry:hamulce tarczowe Długość [mm] : 1642/1044
z obu stron
z prawej
z lewej
Długość 1/Długość 2 [mm] 1589/923
Status produktu: Normalny
nr EAN 5902659731715
Status produktu: Normalny
nr EAN 5902659731708
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Długość 1/Długość 2 [mm] 1588/923
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5903364332068
Średnica [mm] 200
Szerokość [mm] 40
nr EAN 5703858827298
Długość 1/Długość 2 [mm] 1642/1044
nr EAN 5703858895402
Długość 1/Długość 2 [mm] 1588/923
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5703858910228
Długość [mm] 1592
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Ciężar [kg] 0,405
nr EAN 4044688568250
Długość [mm] 1644
Strona zabudowy z tyłu
Ciężar [kg] 0,405
nr EAN 4044688568267
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Sekcja część tylna
Długość 1/Długość 2 [mm] 1588/923
Wymagana ilość 2
nr EAN 3322938151768
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
linka hamulcowa

Linka hamulcowa w układzie postojowym samochodu


Linka hamulcowa to podstawowy element całego układu hamulca postojowego. Bez niej, zaciągnięcie dźwigni nie przyniesie żadnego rezultatu, co w efekcie może zakończyć się stoczeniem samochodu, gdy pozostawiony został na wzniesieniu (nawet jeśli jest ono niewielkie). Pojawienie się pierwszych problemów może doprowadzić do awarii hamulca ręcznego, co będzie wiązać się z koniecznością wymiany niektórych elementów układu – jednym z najbardziej problematycznych jest wspomniana linka. Znajdziecie ją w tej kategorii, dlatego zachęcamy do zapoznania się z wyposażeniem, które przygotowaliśmy wraz z naszym zespołem. 
 

Zerwana linka hamulcowa? Samochód może sam odjechać!


Wielu użytkowników starszych modeli samochodów odpuszcza wymianę lub przeciąga ją w czasie, ponieważ obawia się kosztów związanych z wymianą tego elementu. Pozostawiają swój samochód na biegu, co stanowi zagrożenie. Nie zalecamy takiego rozwiązania sprawy, ponieważ bieg może przeskoczyć i auto po prostu samowolnie zjedzie blokując przejazd na ulicy lub uderzając w inny pojazd znajdujący się na parkingu. 

Żeby wymienić i naciągnąć linkę hamulca postojowego należy udać się do specjalistycznego zakładu. Fachowcy wykorzystują do swojej pracy profesjonalne narzędzia i własne umiejętności. Zalecamy nie podejmowania się samodzielnej wymiany lub naprawy. Problem najczęściej może pojawiać się w zimie, gdy linka po prostu będzie zamarzać – m.in. dlatego nie radzimy pozostawiać auta na zaciągniętym ręcznym hamulcu. 
 

Jak działa układ postojowy?


Gdy kierowca zaciągnie wajchę, siła zostaje przekazana na linki hamulcowe (lub jedną linkę, w zależności od modelu pojazdu i konstrukcji). Jeśli samochód wyposażony jest w jednen model, dalej rozdzielona jest ona na dwie części, z których każda biegnie do innego koła. W przypadku dwóch niezależnych linek, prowadzą one bezpośrednio do danego hamulca. Po zwolnieniu dźwigni, sprężyna powrotna obecna na każdym bębnie lub zacisku hamulcowym pozwala rozprężyć blokadę koła.