Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » układ hamulcowy Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) » linka hamulcowa Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD)

linka hamulcowa do FORD TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD)

wybierz typ samochodu FORD TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość wewnętrzna [mm] 1750
Długość zewnętrzna [mm] 1631
nr EAN 8717109537925
Długość wewnętrzna [mm] 1973
Długość zewnętrzna [mm] 1764
nr EAN 8717109492507
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość wewnętrzna [mm] 1890
Długość zewnętrzna [mm] 1685
nr EAN 8717109520064
Długość [mm] 1890
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633379441
Długość [mm] 1750
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633382922
Długość [mm] 1750
nr EAN 4047024250628
Długość [mm] 1890
nr EAN 4047025147699
Długość [mm] 1750
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Ciężar [kg] 0,625
nr EAN 4027816369356
wymagana liczba2
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
Długość 1 [mm]1750
Długość 2 [mm]1631
Długość 1/Długość 2 [mm] 1890/1685
nr EAN 5703858908072
Długość 1/Długość 2 [mm] 1750/1631
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 5703858912598
Układ hamulcowy dla hamulca pomocniczego
nr EAN 5706021156171
dla numeru artykułu 91049300
dla numeru artykułu 91054700
dla numeru artykułu 91054800
dla numeru artykułu 91058700
dla numeru artykułu 91062400
Ilość części [-częściowy] 5
Techniczny numer informacyjny 97401 0442 9 1
nr EAN 4019722534492
Sekcja część tylna
Długość 1/Długość 2 [mm] 1750/1631
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 3322938288402
Wyświetlanie od 1 do 15 (z 15 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
linka hamulcowa

Linka hamulcowa w układzie postojowym samochodu


Linka hamulcowa to podstawowy element całego układu hamulca postojowego. Bez niej, zaciągnięcie dźwigni nie przyniesie żadnego rezultatu, co w efekcie może zakończyć się stoczeniem samochodu, gdy pozostawiony został na wzniesieniu (nawet jeśli jest ono niewielkie). Pojawienie się pierwszych problemów może doprowadzić do awarii hamulca ręcznego, co będzie wiązać się z koniecznością wymiany niektórych elementów układu – jednym z najbardziej problematycznych jest wspomniana linka. Znajdziecie ją w tej kategorii, dlatego zachęcamy do zapoznania się z wyposażeniem, które przygotowaliśmy wraz z naszym zespołem. 
 

Zerwana linka hamulcowa? Samochód może sam odjechać!


Wielu użytkowników starszych modeli samochodów odpuszcza wymianę lub przeciąga ją w czasie, ponieważ obawia się kosztów związanych z wymianą tego elementu. Pozostawiają swój samochód na biegu, co stanowi zagrożenie. Nie zalecamy takiego rozwiązania sprawy, ponieważ bieg może przeskoczyć i auto po prostu samowolnie zjedzie blokując przejazd na ulicy lub uderzając w inny pojazd znajdujący się na parkingu. 

Żeby wymienić i naciągnąć linkę hamulca postojowego należy udać się do specjalistycznego zakładu. Fachowcy wykorzystują do swojej pracy profesjonalne narzędzia i własne umiejętności. Zalecamy nie podejmowania się samodzielnej wymiany lub naprawy. Problem najczęściej może pojawiać się w zimie, gdy linka po prostu będzie zamarzać – m.in. dlatego nie radzimy pozostawiać auta na zaciągniętym ręcznym hamulcu. 
 

Jak działa układ postojowy?


Gdy kierowca zaciągnie wajchę, siła zostaje przekazana na linki hamulcowe (lub jedną linkę, w zależności od modelu pojazdu i konstrukcji). Jeśli samochód wyposażony jest w jednen model, dalej rozdzielona jest ona na dwie części, z których każda biegnie do innego koła. W przypadku dwóch niezależnych linek, prowadzą one bezpośrednio do danego hamulca. Po zwolnieniu dźwigni, sprężyna powrotna obecna na każdym bębnie lub zacisku hamulcowym pozwala rozprężyć blokadę koła.