Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Honda » układ hamulcowy Honda NSS » linka hamulcowa Honda NSS

linka hamulcowa do HONDA NSS

wybierz typ samochodu HONDA NSS:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość wewnętrzna [mm] 1726
Długość zewnętrzna [mm] 1545
nr EAN 8717109370386
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość wewnętrzna [mm] 1950
Długość zewnętrzna [mm] 1810
nr EAN 8717109374902
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość wewnętrzna [mm] 1742
Długość zewnętrzna [mm] 1560
nr EAN 8717109612325
Długość [mm] 1726
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633310390
Długość [mm] 1952
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633310383
Długość [mm] 1742
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633312004
Długość [mm] 1726
nr EAN 4047023019332
Długość [mm] 1726
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Ciężar [kg] 0,529
nr EAN 4027816264675
Długość [mm] 1726
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Ciężar [kg] 0,525
nr EAN 4027816264668
z prawej
Długość 1/Długość 2 [mm] 1732/1545
z lewej
Długość 1/Długość 2 [mm] 1748/1552
Długość 1/Długość 2 [mm] 1433/1290
nr EAN 8032928114646
Długość 1/Długość 2 [mm] 1950/1810
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 8032928114653
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Długość 1/Długość 2 [mm] 1726/1545
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 5907558588361
Układ hamulcowy dla hamulca pomocniczego
nr EAN 5706021155358
Strona zabudowy z tyłu z lewej
parzyste numery artykułów 401 655
Strona zabudowy z tyłu po prawej
parzyste numery artykułów 401 652
Sekcja część tylna
Długość 1/Długość 2 [mm] 1742/1560
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
parzyste numery artykułów GCH527
nr EAN 3322938183158
Sekcja część tylna
Długość 1/Długość 2 [mm] 1726/1545
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
parzyste numery artykułów GCH526
nr EAN 3322938183165
Wyświetlanie od 1 do 22 (z 22 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
linka hamulcowa

Linka hamulcowa w układzie postojowym samochodu


Linka hamulcowa to podstawowy element całego układu hamulca postojowego. Bez niej, zaciągnięcie dźwigni nie przyniesie żadnego rezultatu, co w efekcie może zakończyć się stoczeniem samochodu, gdy pozostawiony został na wzniesieniu (nawet jeśli jest ono niewielkie). Pojawienie się pierwszych problemów może doprowadzić do awarii hamulca ręcznego, co będzie wiązać się z koniecznością wymiany niektórych elementów układu – jednym z najbardziej problematycznych jest wspomniana linka. Znajdziecie ją w tej kategorii, dlatego zachęcamy do zapoznania się z wyposażeniem, które przygotowaliśmy wraz z naszym zespołem. 
 

Zerwana linka hamulcowa? Samochód może sam odjechać!


Wielu użytkowników starszych modeli samochodów odpuszcza wymianę lub przeciąga ją w czasie, ponieważ obawia się kosztów związanych z wymianą tego elementu. Pozostawiają swój samochód na biegu, co stanowi zagrożenie. Nie zalecamy takiego rozwiązania sprawy, ponieważ bieg może przeskoczyć i auto po prostu samowolnie zjedzie blokując przejazd na ulicy lub uderzając w inny pojazd znajdujący się na parkingu. 

Żeby wymienić i naciągnąć linkę hamulca postojowego należy udać się do specjalistycznego zakładu. Fachowcy wykorzystują do swojej pracy profesjonalne narzędzia i własne umiejętności. Zalecamy nie podejmowania się samodzielnej wymiany lub naprawy. Problem najczęściej może pojawiać się w zimie, gdy linka po prostu będzie zamarzać – m.in. dlatego nie radzimy pozostawiać auta na zaciągniętym ręcznym hamulcu. 
 

Jak działa układ postojowy?


Gdy kierowca zaciągnie wajchę, siła zostaje przekazana na linki hamulcowe (lub jedną linkę, w zależności od modelu pojazdu i konstrukcji). Jeśli samochód wyposażony jest w jednen model, dalej rozdzielona jest ona na dwie części, z których każda biegnie do innego koła. W przypadku dwóch niezależnych linek, prowadzą one bezpośrednio do danego hamulca. Po zwolnieniu dźwigni, sprężyna powrotna obecna na każdym bębnie lub zacisku hamulcowym pozwala rozprężyć blokadę koła.