Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » układ hamulcowy Ford GALAXY II (WA6) » linka hamulcowa Ford GALAXY II (WA6)

linka hamulcowa do FORD GALAXY II (WA6)

wybierz typ samochodu FORD GALAXY II (WA6):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość wewnętrzna [mm] 2078
Długość zewnętrzna [mm] 1867
nr EAN 8717109701005
Długość [mm] 2078
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633379618
Długość [mm] 2071
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633383325
Długość [mm] 2071
nr EAN 4047024643581
Długość [mm] 2078
nr EAN 4047025690256
parzyste numery artykułów 108710
Długość [mm] 2070
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Ciężar [kg] 0,580
nr EAN 4054224087091
parzyste numery artykułów 108709
Długość [mm] 2080
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Ciężar [kg] 0,580
nr EAN 4054224087107
S-MAX Galaxy 06-
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 1774992
Numer dostawcy: LCC 3355
C-MAX S-MAX Galaxy 06-14
Element naprawczy
Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: 1827880
Numer dostawcy: LCC 7126
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość 1/Długość 2 [mm] 2071/1855
nr EAN 5903766310848
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
Sekcjaczęść tylna
Długość 1 [mm]2078
Długość 2 [mm]1867
Długość 1/Długość 2 [mm] 2078/1867
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 5703858879778
Ciężar brutto [kg] 0,100
Ciężar netto [g] 80
nr EAN 5902048101402
parzyste numery artykułów 33 10 0321
Długość [mm] 2070
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Ciężar [kg] 0,580
nr EAN 4054232012832
parzyste numery artykułów 33 10 0320
Długość [mm] 2080
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Ciężar [kg] 0,580
nr EAN 4054232012849
Sekcja część tylna
Długość 1/Długość 2 [mm] 2071/1855
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 3322938182830
Sekcja część tylna
Długość 1/Długość 2 [mm] 2078/1867
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 3322938182847
Wyświetlanie od 1 do 17 (z 17 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
linka hamulcowa

Linka hamulcowa w układzie postojowym samochodu


Linka hamulcowa to podstawowy element całego układu hamulca postojowego. Bez niej, zaciągnięcie dźwigni nie przyniesie żadnego rezultatu, co w efekcie może zakończyć się stoczeniem samochodu, gdy pozostawiony został na wzniesieniu (nawet jeśli jest ono niewielkie). Pojawienie się pierwszych problemów może doprowadzić do awarii hamulca ręcznego, co będzie wiązać się z koniecznością wymiany niektórych elementów układu – jednym z najbardziej problematycznych jest wspomniana linka. Znajdziecie ją w tej kategorii, dlatego zachęcamy do zapoznania się z wyposażeniem, które przygotowaliśmy wraz z naszym zespołem. 
 

Zerwana linka hamulcowa? Samochód może sam odjechać!


Wielu użytkowników starszych modeli samochodów odpuszcza wymianę lub przeciąga ją w czasie, ponieważ obawia się kosztów związanych z wymianą tego elementu. Pozostawiają swój samochód na biegu, co stanowi zagrożenie. Nie zalecamy takiego rozwiązania sprawy, ponieważ bieg może przeskoczyć i auto po prostu samowolnie zjedzie blokując przejazd na ulicy lub uderzając w inny pojazd znajdujący się na parkingu. 

Żeby wymienić i naciągnąć linkę hamulca postojowego należy udać się do specjalistycznego zakładu. Fachowcy wykorzystują do swojej pracy profesjonalne narzędzia i własne umiejętności. Zalecamy nie podejmowania się samodzielnej wymiany lub naprawy. Problem najczęściej może pojawiać się w zimie, gdy linka po prostu będzie zamarzać – m.in. dlatego nie radzimy pozostawiać auta na zaciągniętym ręcznym hamulcu. 
 

Jak działa układ postojowy?


Gdy kierowca zaciągnie wajchę, siła zostaje przekazana na linki hamulcowe (lub jedną linkę, w zależności od modelu pojazdu i konstrukcji). Jeśli samochód wyposażony jest w jednen model, dalej rozdzielona jest ona na dwie części, z których każda biegnie do innego koła. W przypadku dwóch niezależnych linek, prowadzą one bezpośrednio do danego hamulca. Po zwolnieniu dźwigni, sprężyna powrotna obecna na każdym bębnie lub zacisku hamulcowym pozwala rozprężyć blokadę koła.