Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Porsche » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Porsche CAYENNE (9PA) » łożysko i piasta koła Porsche CAYENNE (9PA) » łożysko koła Porsche CAYENNE (9PA)

łożysko koła do PORSCHE CAYENNE (9PA)

wybierz typ samochodu PORSCHE CAYENNE (9PA):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
93.00 zł
 Kup
Grubość 1 [mm] 50
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 51
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 96
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Wysokość 1 [mm] 50
Ilość zębów, pierścień ABS 96
cena brutto:
74.00 zł
 Kup
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 30
Rozstaw śrub mocujących [mm] 130
średnica zewnętrzna [mm] 157
Wymiar gwintu M14x1,5
Felga, ilość otworów 5
średnica zewnętrzna [mm] 350
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 34
Typ tarczy hamulcowej wentylowany wewnętrznie
Minimalna grubość [mm] 32
Wysokość [mm] 68,5
Wzór otworów/Ilość otworów 05/06
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 130
Średnica otworu centrującego [mm] 85
Ciężar [kg] 12,1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez piasty koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez sworznia mocującego koła
Powierzchnia pokryty
parzyste numery artykułów 8DD 355 109-781
Techniczny numer informacyjny 54217PRO
nr EAN 4082300374421
średnica zewnętrzna [mm] 350
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 34
Typ tarczy hamulcowej wentylowany wewnętrznie
Minimalna grubość [mm] 32
Wysokość [mm] 68,5
Wzór otworów/Ilość otworów 05/06
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 130
Średnica otworu centrującego [mm] 85
Ciężar [kg] 12,1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez piasty koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez sworznia mocującego koła
Powierzchnia pokryty
parzyste numery artykułów 8DD 355 109-761
Techniczny numer informacyjny 54218PRO
nr EAN 4082300374445
średnica zewnętrzna [mm] 350
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 34
Typ tarczy hamulcowej wentylowany wewnętrznie
Minimalna grubość [mm] 32
Wysokość [mm] 68,5
Wzór otworów/Ilość otworów 05/06
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 130
Średnica otworu centrującego [mm] 85
Ciężar [kg] 12,1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez piasty koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez sworznia mocującego koła
Powierzchnia pokryty
Przetwarzanie wysoko nawęglany
Liczba śrub 1
parzyste numery artykułów 8DD 355 128-061
Techniczny numer informacyjny 54218PRO_HC
nr EAN 4082300659863
cena brutto:
165.00 zł
 Kup
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 28
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
średnica zewnętrzna [mm] 358
Minimalna grubość [mm] 26
Przetwarzanie stopowy / wysoko nawęglany
Ilość otworów 5
Dostępne MAPP-Code 
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 130
Wysokość [mm] 74
Średnica otworu centrującego [mm] 85
Średnica wewnętrzna [mm] 210
otwór Ø [mm] 15,4
nr EAN 5901779868967
Szerokość [mm] 50
Średnica wewnętrzna [mm] 51
średnica zewnętrzna [mm] 96
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Numer seryjny K4100850
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5901159256520
Strona zabudowy Oś tylna
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 28
Wysokość [mm] 73,5
Średnica otworu centrującego [mm] 85
Numer seryjny K6050562
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
średnica zewnętrzna [mm] 358,0
nr EAN 5901159257725
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z materiałami dodatkowymi
Średnica wewnętrzna [mm] 51
średnica zewnętrzna [mm] 96
Wysokość [mm] 50
Dynamika hamowania/jazdy dla pojazdów z ASB
Rodzaj łożyska Łożysko kulkowe
nr EAN 4040074530917
Strona zabudowy Oś tylna
średnica zewnętrzna [mm] 358
Wysokość [mm] 73,5
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 28
Minimalna grubość [mm] 26
Średnica otworu centrującego [mm] 85
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 130
Ø otworu sworznia koła [mm] 15,4
Ilość otworów 5
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
Powierzchnia Płytki pokryte cynkiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
Wymagana ilość 2
nr EAN 4040074207161
cena brutto:
190.99 zł
 Kup
Masa [g] 1935
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 96
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 51
Szerokość 1 [mm] 50
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów
nr EAN 3413520322762
cena brutto:
353.99 zł
 Kup
średnica zewnętrzna [mm] 350
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 34
Typ tarczy hamulcowej wentylowany wewnętrznie
Minimalna grubość [mm] 32
Wysokość [mm] 68,5
Wzór otworów/Ilość otworów 05/06
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 130
Średnica otworu centrującego [mm] 85
Ciężar [kg] 12,1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez piasty koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez sworznia mocującego koła
Powierzchnia pokryty
Przetwarzanie wysoko nawęglany
parzyste numery artykułów 92121805
Długość opakowania [cm] 38
Szerokość opakowania [cm] 36,5
Wysokość opakowania [cm] 8
Techniczny numer informacyjny 98200 1217 0 1 PRO+
nr EAN 4019722287732
cena brutto:
353.00 zł
 Kup
średnica zewnętrzna [mm] 350
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 34
Typ tarczy hamulcowej wentylowany wewnętrznie
Minimalna grubość [mm] 32
Wysokość [mm] 68,5
Wzór otworów/Ilość otworów 05/06
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 130
Średnica otworu centrującego [mm] 85
Ciężar [kg] 12,1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez piasty koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez sworznia mocującego koła
Powierzchnia pokryty
Przetwarzanie wysoko nawęglany
parzyste numery artykułów 92121705
Długość opakowania [cm] 38
Szerokość opakowania [cm] 36,5
Wysokość opakowania [cm] 8
Techniczny numer informacyjny 98200 1218 0 1 PRO+
nr EAN 4019722287749
cena brutto:
262.00 zł
 Kup
średnica zewnętrzna [mm] 330
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 28
Typ tarczy hamulcowej wentylowany wewnętrznie
Minimalna grubość [mm] 26
Wysokość [mm] 73,7
Wzór otworów/Ilość otworów 05/07
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 130
Średnica otworu centrującego [mm] 85
Średnica wewnętrzna [mm] 210,1
Ciężar [kg] 8,8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez piasty koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez sworznia mocującego koła
Powierzchnia pokryty
Przetwarzanie wysoko nawęglany
Długość opakowania [cm] 36,5
Szerokość opakowania [cm] 35
Wysokość opakowania [cm] 17
Techniczny numer informacyjny 98200 1220 0 1 PRO+
nr EAN 4019722287756
Wyświetlanie od 1 do 15 (z 15 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łożysko koła

Łożysko koła


Szum, tarcie oraz niepokojący hałas podczas jazdy może świadczyć o zużytym łożysku koła. Ma to wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale również na bezpieczeństwo, w związku z tym  zawsze przy takich niedogodnościach należy zweryfikować, co jest przyczyną problemu. Jeżeli taki stan utrzymuje się przez dłuższy czas, może skutkować nawet zablokowaniem koła podczas jazdy. Łożysko koła zużywa się stopniowo, jest to element eksploatacyjny pojazdy i podlega wymianie. 
 

Rozwiązania technologiczne


Możemy wyróżnić łożyska kulkowe, w których wykorzystuje się metalowe kulki i łożyska stożkowe z metalowymi stożkami. W obu przypadkach wykonuje się je z materiałów odpornych na korozję, wysoką temperaturę i tarcie. Łożysko koła, podobnie jak piasta, odpowiada za solidne połączenia koła z pojazdem. W starszych modelach samochodów montowane były łożyska stożkowe,wymagające serwisowania – smarowania i regulacji luzu. W nowych pojazdach wykorzystuje się kulkowe łożyska skośne, które nie podlegają serwisowi. Wśród nich wyróżniamy zespolone, jednorzędowe łożysko koła cechujące się zdolnością do przenoszenia dużych obciążeń, jednak tylko w jednym kierunku. Drugim rodzajem jest zespolone, dwurzędowe łożysko koła składające się z dwóch łożysk kulkowych skośnych. Są one lepszym rozwiązaniem, ponieważ przenoszą obciążenie osiowe i promieniowe. 

Dwurzędowe występują w 3 wariantach – wymienne łożysko pierwszej generacji, zintegrowane z piastą drugiej generacji i kompletny zespół trzeciej generacji. 
 

Kiedy czas na wymianę łożyska koła w samodzie?


O tym, czy łożysko koła należy wymienić, świadczy kilka objawów. Jednym z nich jest tzw. „buczenie”, które może nawet zakłócać pracę silnika. Wzrost hałasu zaobserwujemy przy zwiększającej się prędkości jazdy. Jeżeli słyszysz szum, może to oznaczać uszkodzenie kulek tocznych. Łożysko koła uległo również awarii, jeżeli na początku jazdy pojawia się tarcie. Nawet jeżeli nie występuje żadne z tych objawów, to łożysko koła powinno się wymienić po 150-200 przejechanych kilometrach.

informacje dodatkowe: