TECDOC-Nr silnika | 20007 | |
TECDOC-Nr silnika | 23861 | |
TECDOC-Nr silnika | 20600 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 | |
Wysokość 1 [mm] | 10 | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960127099 |
TECDOC-Nr silnika | 20600 | |
Strona zabudowy | wylot | |
TECDOC-Nr silnika | 20007 | |
Strona zabudowy | wylot | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 40 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 52 | |
Wysokość 1 [mm] | 7 | |
Wysokość 2 [mm] | 11 | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Strona zabudowy | Oś napędowa | |
nr EAN | 3358960361981 |
Strona zabudowy | wlot | |
Strona zabudowy | Oś tylna | |
Wersja osi | JKQ, KCC, JKS | |
Wersja osi | JKQ, MFT | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28,2 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 65 | |
Wysokość 1 [mm] | 10 | |
Wysokość 2 [mm] | 15 | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
nr EAN | 3358960362285 |
Strona zabudowy | Oś tylna | |
Strona zabudowy | wylot | |
TECDOC-Nr silnika | 20007 | |
TECDOC-Nr silnika | 23861 | |
Wersja osi | MKV | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 20600 | |
Wersja osi | LFW | |
Wersja osi | MKV | |
Wersja osi | MKX | |
Wersja osi | MBW | |
Wersja osi | MKY | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 67 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 83 | |
Wysokość 1 [mm] | 8 | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | |
nr EAN | 3358960206633 |
Strona zabudowy | wylot | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Typ skrzyni biegów | KMU | |
Typ skrzyni biegów | LPD | |
Typ skrzyni biegów | MNJ | |
Typ skrzyni biegów | MSC | |
Typ skrzyni biegów | NGW | |
Typ skrzyni biegów | NVZ | |
Typ skrzyni biegów | PDL | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 33 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 | |
Wysokość 1 [mm] | 8 | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
nr EAN | 3358960517708 |
Strona zabudowy | wylot | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Wersja | GEARB. KMU, LDD, LPD | |
Rok prod. do | 201005 | |
Rok prod. od | 201005 | |
Strona zabudowy | wylot | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Wersja | GEARB. MNJ, MSC, NGW | |
Rodzaj skrzyni biegów | do automatycznej skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 40 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 55 | |
Wysokość 1 [mm] | 7 | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
nr EAN | 3358960517722 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | wylot | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Typ skrzyni biegów | KXS | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 40 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 55 | |
Wysokość 1 [mm] | 7 | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 3358960488695 |
Strona zabudowy | wylot | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 40 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 52 | |
Wysokość [mm] | 11 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
TECDOC-Nr silnika | 20600 | |
TECDOC-Nr silnika | 20007 | |
parzyste numery artykułów | 31502 | |
Grubość [mm] | 8,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 45,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 61,0 | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
nr EAN | 4027816315032 |
TECDOC-Nr silnika | 20007 | |
TECDOC-Nr silnika | 20600 | |
TECDOC-Nr silnika | 23861 | |
Wysokość [mm] | 10,00 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S DD W | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara | |
kierunkowa |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Grubość [mm] | 10 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Ciężar [kg] | 0,195 | |
nr EAN | 4046001639517 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii mechanizm różnicowy do Audi A4 B8 (8K2) 3.0 TDI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A4 B8 (8K2) 3.0 TDI quattro produkowanego od 2007.11 do roku 2012.03
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 240 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii mechanizm różnicowy do Audi A4 B8 (8K2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na mechanizm różnicowy do Audi A4 B8 (8K2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2007.11 do roku 2012.03, i mocy silnika 240 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025