Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ferrari » napęd osi Ferrari 488 Spider » mechanizm różnicowy Ferrari 488 Spider

mechanizm różnicowy do FERRARI 488 Spider

wybierz typ samochodu FERRARI 488 Spider:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 40
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 70
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 76
Wysokość 1 [mm] 11
Wysokość 2 [mm] 13,5
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 3358960133649
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 40
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 70
Wysokość 1 [mm] 11
Wysokość 2 [mm] 15
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 3358960131881
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 33
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 56
Wysokość 1 [mm] 11
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
nr EAN 3358960130938
Średnica wewnętrzna [mm] 40
średnica zewnętrzna [mm] 70
Wysokość [mm] 11
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału SP
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248157237
Średnica wewnętrzna [mm] 45
średnica zewnętrzna [mm] 85,3
Wysokość [mm] 9,5
Wysokość 2 [mm] 15,3
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AW/B
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa bez uszczelki przeciwpyłowej
nr EAN 4041248128268
Średnica wewnętrzna [mm] 45
średnica zewnętrzna [mm] 85,3
Wysokość [mm] 8
Wysokość 2 [mm] 15
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A/BS
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248547861
Grubość [mm] 30,0
Średnica wewnętrzna [mm] 14,0
średnica zewnętrzna [mm] 47,0
Materiał Guma / metal
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z tyłu
Ciężar [kg] 0,105
nr EAN 4027816050520
Grubość [mm] 17,5
Średnica wewnętrzna [mm] 10,0
średnica zewnętrzna [mm] 64,5
Materiał Guma / metal
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z przodu
Ciężar [kg] 0,140
nr EAN 4027816066675
cena brutto:
14.00 zł
 Kup
Gwint wewnętrzny [mm] M26 x 1,5
Rozmiar klucza 30
Kształt łba śruby / nakrętki zewnętrzny wielokątny
Powierzchnia ocynkowany
Ciężar [kg] 0,05
nr EAN 4027816087304
Grubość [mm] 11,9
Średnica wewnętrzna [mm] 38,5
Średnica wewnętrzna [mm] 40,0
średnica zewnętrzna [mm] 76,0
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z obu stron
Ciężar [kg] 0,040
dla numeru OE 025 997 00 47
nr EAN 4027816349174
Grubość [mm] 30,0
Średnica wewnętrzna [mm] 14,0
średnica zewnętrzna [mm] 47,0
Materiał Guma / metal
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z tyłu
Ciężar [kg] 0,105
nr EAN 4044688513960
Grubość [mm] 17,5
Średnica wewnętrzna [mm] 10,0
średnica zewnętrzna [mm] 64,5
Materiał Guma / metal
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z przodu
Ciężar [kg] 0,140
nr EAN 4044688066671
Strona zabudowy tylny odcinek wału napędowego przy mech. różnicowym
Strona zabudowy Oś tylna
Średnica wewnętrzna [mm] 40
średnica zewnętrzna [mm] 76
Wysokość [mm] 11
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
mechanizm różnicowy

Mechanizm różnicowy


Dyferencjał jest nieodłączną częścią układu jezdnego. Jego zaletą jest zmniejszenie zużycia opon i zużycia paliwa. Jego działanie polega na zwiększeniu obrotów koła, które ma mniejsze obciążenie. Na przykład podczas skręcania rozkłada prędkość obrotów między kołami osi, aby pokonanie zakrętu było łatwiejsze (koło zewnętrzne w czasie zakrętu musi mieć szybsze obroty, niż koło wewnętrzne). Najlepiej działanie dyferencjału widać podczas jazdy terenowej. Sprawny układ różnicowy można łatwo sprawdzić przez podniesienie kół osi napędowej, wyłączenie silnika i wrzucenie biegu. Następnie należy przekręcić jednym kołem samochodu, a drugie powinno kręcić się w drugą stronę, oznacza to, że układ jest w pełni sprawny. W przypadku pojazdu silnikowego z napędem na cztery koła, zastosowane są dwa dyferencjały, na przedniej osi i na tylnej osi.

Dwa układy są połączone ze sobą wałem napędowym. W takich pojazdach jak samochody terenowe, ciągniki itp. są zamontowane specjalne mechanizmy blokujące mechanizm różnicowy. Jest to przydatne, gdy pojazd zostanie unieruchomiony na miękkiej ziemi, powoduje to kręcenie się obu kół z jednakową prędkością bez względu na obciążenie kół. Gdy samochód bez włączonej blokady dyferencjału utknie w błocie zazwyczaj, kręci się tylko jedno z kół, co uniemożliwia poruszanie się pojazdu. Mechanizm różnicowy jest zbudowany ze stożkowych kół zębatych, obudowy, półosi napędowych, wału napędowego, pierścieni ślizgowych i koła talerzowego.

W nowoczesnych samochodach można spotkać różne typy mechanizmów różnicowych, na przykład: z kołami zębatymi stożkowymi, z przekładnią planetarną. Mechanizm różnicowy powinien mieć zapewnioną odpowiednią ilość oleju. Powinno być go odpowiednio dużo, żeby układ służył przez długie lata. W obecnych samochodach wymiana oleju przekładniowego powinna nastąpić co około 100-150 tysięcy kilometrów. W przypadku uszkodzenia układu następuje problem z ruszeniem samochodu z miejsca.