Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Chevrolet » zawieszenie i amortyzacja Chevrolet IMPALA Kombi » mocowanie amortyzatora Chevrolet IMPALA Kombi

mocowanie amortyzatora do CHEVROLET IMPALA Kombi

wybierz typ samochodu CHEVROLET IMPALA Kombi:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość na oś 2
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 4047437010413
Ciężar [kg] 0,700
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem
Długość opakowania [cm] 15,1
Szerokość opakowania [cm] 8,4
Wysokość opakowania [cm] 14,6
nr EAN 5412096004582
cena brutto:
83.00 zł
 Kup
Ilość na oś 2
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 4013872143184
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy góra
Strona zabudowy z obu stron
Wymagana ilość 2
nr EAN 5908229917695
Strona zabudowy Oś tylna góra
Wymagana ilość 2
nr EAN 5908229938034
Strona zabudowy Oś tylna góra
Wymagana ilość 2
nr EAN 5908229938157
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
mocowanie amortyzatora

Mocowanie amortyzatora

 

Stosowane jest w celu połączenia górnej części amortyzatora samochodowego z nadwoziem pojazdu.

Można wyróźnić mocowania amortyzatora przedniego i tylnego. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych mają inna konstrukcję niż mocowania amortyzatorów typu oczko-oczko. Mocowanie amortyzatora trzpieniowego wyposażone jest w poduszkę gumowo-metalową wyposażoną w śruby lub otwory montażowe do połączenia mocowania amortyzatora z nadwoziem. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych wyposażone są także w łożyska, które umożliwiają prację amortyzatorów podczas jadzy i skrętów pojazdu.Mocowanie Amortyzatora

Typowym objawem uszkodzenia mocowania amortyzatora są stuki w jego górnej części. Mogą pojawiać się także skrzypienia lub trzaski, co wskazuje na uszkodzenie łozyska mocowania amortyzatora. Częstą usterką mocowania amortyzatora wywołaną niewłaściwym montażem, jest nie współosiowa praca spowodowana skręceniem pary amortyzator-mocowanie na uniesionym lub nie do końca obciążonym pojeździe. Taki błąd montażu wywoła szybkie zużycie łożyska amortyzatora jak i samej gumu mocowania.