Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » zawieszenie i amortyzacja Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W, V6_W, V7_W) » mocowanie amortyzatora Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W, V6_W, V7_W)

mocowanie amortyzatora do MITSUBISHI PAJERO CLASSIC (V2_W, V6_W, V7_W)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC (V2_W, V6_W, V7_W):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
nr EAN 4014870506766
Materiał Guma / metal
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,584
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem kulkowym
dla numeru OE 03 44 513 S1
nr EAN 4027816126744
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 4909500457900
Ilość na oś 2
Strona zabudowy Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska kulkowego
alternatywny zestaw naprawczy 31372 01
nr EAN 4047437029903
Ilość na oś 2
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
nr EAN 4047437075825
Ilość na oś 2
alternatywny zestaw naprawczy 802 238
Strona zabudowy Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska kulkowego
nr EAN 5900427310582
Ilość na oś 2
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
alternatywny zestaw naprawczy 802 238
nr EAN 5900427310575
Strona zabudowy Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska
nr EAN 5907558522150
Strona zabudowy Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska kulkowego
nr EAN 5907558522143
Strona zabudowy Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem kulkowym
nr EAN 5901619543887
Strona zabudowy Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem kulkowym
nr EAN 4040074166307
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm] 16
średnica zewnętrzna [mm] 41
Wysokość [mm] 11
nr EAN 4040074092569
Strona zabudowy oś przednia, na górze
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska kulkowego
nr EAN 4040074348963
Strona zabudowy Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem kulkowym
nr EAN 4040074001608
Ciężar [kg] 0,700
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem walcowym
Długość opakowania [cm] 13,2
Szerokość opakowania [cm] 11
Wysokość opakowania [cm] 10,7
nr EAN 5412096192739
Ilość na oś 2
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
nr EAN 4013872177004
średnica zewnętrzna [mm] 41
Strona zabudowy z obu stron
Ilość na oś 2
Średnica wewnętrzna [mm] 16
Strona zabudowy oś przednia, na górze
nr EAN 5908229901137
Strona zabudowy Oś tylna góra
Wymagana ilość 2
nr EAN 5908229938034
Strona zabudowy Oś tylna góra
Wymagana ilość 2
nr EAN 5908229938157
Wyświetlanie od 1 do 19 (z 19 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
inne części z kategorii mocowanie amortyzatora pasujące do MITSUBISHI PAJERO CLASSIC (V2_W, V6_W, V7_W)
mocowanie amortyzatora

Mocowanie amortyzatora

 

Stosowane jest w celu połączenia górnej części amortyzatora samochodowego z nadwoziem pojazdu.

Można wyróźnić mocowania amortyzatora przedniego i tylnego. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych mają inna konstrukcję niż mocowania amortyzatorów typu oczko-oczko. Mocowanie amortyzatora trzpieniowego wyposażone jest w poduszkę gumowo-metalową wyposażoną w śruby lub otwory montażowe do połączenia mocowania amortyzatora z nadwoziem. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych wyposażone są także w łożyska, które umożliwiają prację amortyzatorów podczas jadzy i skrętów pojazdu.Mocowanie Amortyzatora

Typowym objawem uszkodzenia mocowania amortyzatora są stuki w jego górnej części. Mogą pojawiać się także skrzypienia lub trzaski, co wskazuje na uszkodzenie łozyska mocowania amortyzatora. Częstą usterką mocowania amortyzatora wywołaną niewłaściwym montażem, jest nie współosiowa praca spowodowana skręceniem pary amortyzator-mocowanie na uniesionym lub nie do końca obciążonym pojeździe. Taki błąd montażu wywoła szybkie zużycie łożyska amortyzatora jak i samej gumu mocowania.