Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » zawieszenie i amortyzacja Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W) » mocowanie amortyzatora Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W)

mocowanie amortyzatora do MITSUBISHI PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
50.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
cena brutto:
9.00 zł
 Kup
Materiał Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakładką ze smarem
nr EAN 5908229921876
Strona zabudowy Oś tylna
Wymagana ilość 4
nr EAN 5908229948316
cena brutto:
14.00 zł
 Kup
Materiał PU (poliuretan)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakładką ze smarem
nr EAN 5908229984277
Wyświetlanie od 1 do 4 (z 4 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
mocowanie amortyzatora

Mocowanie amortyzatora

 

Stosowane jest w celu połączenia górnej części amortyzatora samochodowego z nadwoziem pojazdu.

Można wyróźnić mocowania amortyzatora przedniego i tylnego. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych mają inna konstrukcję niż mocowania amortyzatorów typu oczko-oczko. Mocowanie amortyzatora trzpieniowego wyposażone jest w poduszkę gumowo-metalową wyposażoną w śruby lub otwory montażowe do połączenia mocowania amortyzatora z nadwoziem. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych wyposażone są także w łożyska, które umożliwiają prację amortyzatorów podczas jadzy i skrętów pojazdu.Mocowanie Amortyzatora

Typowym objawem uszkodzenia mocowania amortyzatora są stuki w jego górnej części. Mogą pojawiać się także skrzypienia lub trzaski, co wskazuje na uszkodzenie łozyska mocowania amortyzatora. Częstą usterką mocowania amortyzatora wywołaną niewłaściwym montażem, jest nie współosiowa praca spowodowana skręceniem pary amortyzator-mocowanie na uniesionym lub nie do końca obciążonym pojeździe. Taki błąd montażu wywoła szybkie zużycie łożyska amortyzatora jak i samej gumu mocowania.