Piątek 09.05 infolinia czynna do 11:00
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » zawieszenie i amortyzacja Opel SENATOR A (29_) » mocowanie amortyzatora Opel SENATOR A (29_)

mocowanie amortyzatora do OPEL SENATOR A (29_)

wybierz typ samochodu OPEL SENATOR A (29_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
nr EAN 8052553324111
Status produktu: Normalny
nr EAN 781552950912
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5903364319878
Ciężar [kg] 0,200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska
Długość opakowania [cm] 11,5
Szerokość opakowania [cm] 10,5
Wysokość opakowania [cm] 7,1
nr EAN 5412096246821
Opcja wyposażenia PLUS KIT
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna [mm] 14,1
średnica zewnętrzna [mm] 52
Tylko w połączeniu z ring + tube
nr EAN 5413978281503
Wyświetlanie od 1 do 5 (z 5 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
mocowanie amortyzatora

Mocowanie amortyzatora

 

Stosowane jest w celu połączenia górnej części amortyzatora samochodowego z nadwoziem pojazdu.

Można wyróźnić mocowania amortyzatora przedniego i tylnego. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych mają inna konstrukcję niż mocowania amortyzatorów typu oczko-oczko. Mocowanie amortyzatora trzpieniowego wyposażone jest w poduszkę gumowo-metalową wyposażoną w śruby lub otwory montażowe do połączenia mocowania amortyzatora z nadwoziem. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych wyposażone są także w łożyska, które umożliwiają prację amortyzatorów podczas jadzy i skrętów pojazdu.Mocowanie Amortyzatora

Typowym objawem uszkodzenia mocowania amortyzatora są stuki w jego górnej części. Mogą pojawiać się także skrzypienia lub trzaski, co wskazuje na uszkodzenie łozyska mocowania amortyzatora. Częstą usterką mocowania amortyzatora wywołaną niewłaściwym montażem, jest nie współosiowa praca spowodowana skręceniem pary amortyzator-mocowanie na uniesionym lub nie do końca obciążonym pojeździe. Taki błąd montażu wywoła szybkie zużycie łożyska amortyzatora jak i samej gumu mocowania.