Strona zabudowy | Oś przednia | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska kulkowego | |
nr EAN | 4025258749583 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14,0 | |
Materiał | Guma / metal | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe | |
Ciężar [kg] | 0,80 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska | |
dla numeru OE | 5Q0 412 331 E | |
nr EAN | 4027816401711 |
Szerokość [mm] | 127,0 | |
Grubość [mm] | 40,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 78,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 127,0 | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Materiał | Metal | |
Rodzaj łożyska | Łożysko toczne | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,31 | |
nr EAN | 4027816447993 |
Strona zabudowy | Oś tylna | |
nr EAN | 781552847595 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 74 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 127 | |
Wysokość [mm] | 38,6 | |
nr EAN | 5413978274291 |
Opcja wyposażenia | PLUS KIT | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14,6 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 127 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem amortyzatora | |
Tylko w połączeniu z | bearing | |
nr EAN | 5413978277254 |
Ilość na oś | 2 | |
nr EAN | 7316575674397 |
Ilość na oś | 2 | |
nr EAN | 7316579341592 |
Masa [g] | 1090 | |
nr EAN | 3413521631870 |
Masa [g] | 410 | |
nr EAN | 3413521856563 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14,0 | |
Materiał | Guma / metal | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe | |
Ciężar [kg] | 0,80 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska | |
nr EAN | 4044688401717 |
Stosowane jest w celu połączenia górnej części amortyzatora samochodowego z nadwoziem pojazdu.
Można wyróźnić mocowania amortyzatora przedniego i tylnego. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych mają inna konstrukcję niż mocowania amortyzatorów typu oczko-oczko. Mocowanie amortyzatora trzpieniowego wyposażone jest w poduszkę gumowo-metalową wyposażoną w śruby lub otwory montażowe do połączenia mocowania amortyzatora z nadwoziem. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych wyposażone są także w łożyska, które umożliwiają prację amortyzatorów podczas jadzy i skrętów pojazdu.
Typowym objawem uszkodzenia mocowania amortyzatora są stuki w jego górnej części. Mogą pojawiać się także skrzypienia lub trzaski, co wskazuje na uszkodzenie łozyska mocowania amortyzatora. Częstą usterką mocowania amortyzatora wywołaną niewłaściwym montażem, jest nie współosiowa praca spowodowana skręceniem pary amortyzator-mocowanie na uniesionym lub nie do końca obciążonym pojeździe. Taki błąd montażu wywoła szybkie zużycie łożyska amortyzatora jak i samej gumu mocowania.
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024