Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) (1987.01-1989.08) 83km » A7A001 magnum technology
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iii Station Wagon (c1_v, C3_v) 1.8 4wd (c37v) (1987.01-1989.08) 83km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P A7A001 MAGNUM TECHNOLOGY

A7A001 Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P  MAGNUM TECHNOLOGY
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7A001

Grubość [mm]40,0
Średnica wewnętrzna [mm]10,0
Wysokość [mm]40
Średnica zewnętrzna [mm]80,0
MateriałGuma / metal
Lokalizacja w aucieTylna Oś, po obydwu stronach
Ciężar [kg]0,175
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez łożyska
EAN5901170610646
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P A7A001 MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P pasuje do: AUDI 100 C3, 100 C4, 200 C3, A6 C4 1.8-4.2 08.82-12.97
numery OEM:
AUDI      443 512 331
zamienniki:
JSB101
brak
TRW
87-085-A
brak
BOGE
802 050
brak
SACHS
V10-1207
brak
VAICO
AU-SB-9328
brak
MOOG
MA-00029
brak
ASHIKA
674720
brak
NK
MA-01031
brak
ASHIKA
837508
brak
SIDEM

Zastosowanie Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P A7A001 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P A7A001 MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).