Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Chevrolet » zawieszenie i amortyzacja Chevrolet CRUZE (J300) » mocowanie amortyzatora Chevrolet CRUZE (J300)

mocowanie amortyzatora do CHEVROLET CRUZE (J300)

wybierz typ samochodu CHEVROLET CRUZE (J300):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Grubość [mm] 49,0
Wysokość [mm] 49
Średnica wewnętrzna [mm] 14,0
średnica zewnętrzna [mm] 114,0
Materiał Guma / metal
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy oś przednia, na górze
Ciężar [kg] 0,7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem walcowym
nr EAN 4027816406297
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 4549762019470
Ilość na oś 2
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 4047437373365
Strona zabudowy Oś tylna
Ilość na oś 2
nr EAN 4047437428607
Strona zabudowy Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem kulkowym
nr EAN 5901619519554
Strona zabudowy Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem kulkowym
nr EAN 4040074112564
Ciężar [kg] 0,700
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem
Długość opakowania [cm] 15,1
Szerokość opakowania [cm] 8,4
Wysokość opakowania [cm] 14,6
nr EAN 5412096472268
cena brutto:
89.00 zł
 Kup
Ciężar netto [g] 664
nr EAN 5902048067609
cena brutto:
100.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy z prawej
Wysokość [mm] 49
średnica zewnętrzna [mm] 114
Podwozie dla pojazdów z elektroniczną kontrolą amort. uderzeń
Podwozie dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe
Podwozie dla pojazdów z zawieszeniem sportowym
Podwozie dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem kulkowym
nr EAN 4031185355933
Podwozie dla pojazdów z elektroniczną kontrolą amort. uderzeń
Masa [g] 759
Strona zabudowy Oś przednia
Podwozie dla pojazdów z zawieszeniem sportowym
Podwozie dla pojazdów z wyposażeniem na trudne warunki drogowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem kulkowym
Podwozie dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
nr EAN 8037718472319
cena brutto:
77.99 zł
 Kup
Ilość na oś 2
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 4013872744817
cena brutto:
55.01 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Ilość na oś 2
nr EAN 4013872847075
Ilość na oś 2
nr EAN 7316575469849
cena brutto:
109.00 zł
 Kup
Ilość na oś 2
nr EAN 7316575591670
Grubość [mm] 49,0
Średnica wewnętrzna [mm] 14,0
Wysokość [mm] 49
średnica zewnętrzna [mm] 114,0
Materiał Guma / metal
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy oś przednia, na górze
Ciężar [kg] 0,7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem walcowym
nr EAN 4044688583758
Ilość na oś 2
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Zamiana tylko w parach 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska walcowego
Wyświetlanie od 1 do 18 (z 18 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
mocowanie amortyzatora

Mocowanie amortyzatora

 

Stosowane jest w celu połączenia górnej części amortyzatora samochodowego z nadwoziem pojazdu.

Można wyróźnić mocowania amortyzatora przedniego i tylnego. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych mają inna konstrukcję niż mocowania amortyzatorów typu oczko-oczko. Mocowanie amortyzatora trzpieniowego wyposażone jest w poduszkę gumowo-metalową wyposażoną w śruby lub otwory montażowe do połączenia mocowania amortyzatora z nadwoziem. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych wyposażone są także w łożyska, które umożliwiają prację amortyzatorów podczas jadzy i skrętów pojazdu.Mocowanie Amortyzatora

Typowym objawem uszkodzenia mocowania amortyzatora są stuki w jego górnej części. Mogą pojawiać się także skrzypienia lub trzaski, co wskazuje na uszkodzenie łozyska mocowania amortyzatora. Częstą usterką mocowania amortyzatora wywołaną niewłaściwym montażem, jest nie współosiowa praca spowodowana skręceniem pary amortyzator-mocowanie na uniesionym lub nie do końca obciążonym pojeździe. Taki błąd montażu wywoła szybkie zużycie łożyska amortyzatora jak i samej gumu mocowania.