Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Volvo FM III 460 (2020-???) 460km » 35029 original imperium
wybrany samochód: 
Volvo Fm Iii 460 (2020-???) 460km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora 35029 ORIGINAL IMPERIUM

35029 Mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

35029

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łożyska kulkowego
Masa [g]518
Strona zabudowyOś przednia
nr EAN8033989125541

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 35029 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: AUDI A3, A4 B5, A4 B6, A6 C4, A6 C5, A8 D2, CABRIOLET B3, COUPE B3, TT, SKODA OCTAVIA I, SUPERB I, VW GOLF IV, PASSAT B5 1.6-4.2 05.89-03.08
numery OEM:
AUDI      8D0412065B
AUDI      8D0412065D
AUDI      8D0412065E
AUDI      8D0412065F
AUDI      8D0412065G
SEAT      8D0412065B
SEAT      8D0412065D
SEAT      8D0412065E
SEAT      8D0412065F
SEAT      8D0412065G
SKODA      8D0412065B
SKODA      8D0412065D
SKODA      8D0412065E
SKODA      8D0412065F
SKODA      8D0412065G
VOLKSWAGEN      8D0412065B
VOLKSWAGEN      8D0412065D
VOLKSWAGEN      8D0412065E
VOLKSWAGEN      8D0412065F
VOLKSWAGEN      8D0412065G

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 35029 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 35029 ORIGINAL IMPERIUM:

Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).