Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Daewoo » zawieszenie i amortyzacja Daewoo TICO (KLY3) » mocowanie amortyzatora Daewoo TICO (KLY3)

mocowanie amortyzatora do DAEWOO TICO (KLY3)

wybierz typ samochodu DAEWOO TICO (KLY3):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Indeks: OYO 70A0016-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Łożysko amortyzatora
Nazwa: ŁOŻYSKO KOLUMNY MCPHERSONA DAEWOO
Opis: TICO/ MATIZ 0.8I 98 -> - 96316748
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 96316748
Numer dostawcy: 70A0016-OYO
Parametry:oś przednia
cena brutto:
6.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Wymagana ilość 2
nr EAN 5908229906095
Strona zabudowy Oś przednia
Wymagana ilość 2
nr EAN 5908229949870
cena brutto:
52.00 zł
 Kup
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Materiał Guma / metal
nr EAN 5908229955741
Wyświetlanie od 1 do 4 (z 4 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
mocowanie amortyzatora

Mocowanie amortyzatora

 

Stosowane jest w celu połączenia górnej części amortyzatora samochodowego z nadwoziem pojazdu.

Można wyróźnić mocowania amortyzatora przedniego i tylnego. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych mają inna konstrukcję niż mocowania amortyzatorów typu oczko-oczko. Mocowanie amortyzatora trzpieniowego wyposażone jest w poduszkę gumowo-metalową wyposażoną w śruby lub otwory montażowe do połączenia mocowania amortyzatora z nadwoziem. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych wyposażone są także w łożyska, które umożliwiają prację amortyzatorów podczas jadzy i skrętów pojazdu.Mocowanie Amortyzatora

Typowym objawem uszkodzenia mocowania amortyzatora są stuki w jego górnej części. Mogą pojawiać się także skrzypienia lub trzaski, co wskazuje na uszkodzenie łozyska mocowania amortyzatora. Częstą usterką mocowania amortyzatora wywołaną niewłaściwym montażem, jest nie współosiowa praca spowodowana skręceniem pary amortyzator-mocowanie na uniesionym lub nie do końca obciążonym pojeździe. Taki błąd montażu wywoła szybkie zużycie łożyska amortyzatora jak i samej gumu mocowania.