Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Peugeot » układ zapłonowy Peugeot 405 II Break (4E) » moduł zapłonowy Peugeot 405 II Break (4E)

moduł zapłonowy do PEUGEOT 405 II Break (4E)

wybierz typ samochodu PEUGEOT 405 II Break (4E):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
86.00 zł
 Kup
Napięcie znamionowe [V] 14
nr EAN 4047024869509
cena brutto:
117.99 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759506035
cena brutto:
90.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 8052553202686
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063481036
cena brutto:
59.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia M4
nr EAN 5907558559132
Status produktu: Normalny
nr EAN 5907558559101
Napięcie robocze [V] 12
Układ zapłonowy cewkowy dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia złącze zębate
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez rozdzielacza zapłonu
Wymagana ilość 1
Ilość biegunów 4
nr EAN 4040074068342
cena brutto:
162.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia M4
nr EAN 4010326480307
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 1,07
Tryb pracy elektryczny
cena brutto:
47.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,71
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,07
Tryb pracy elektryczny
cena brutto:
84.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
cena brutto:
117.99 zł
 Kup
Układ zapłonowy cewkowy W pełni elektroniczny układ zapłonowy (VZ)
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 4
Kolor wtyczki czarny
Ciężar [kg] 1,06
nr EAN 3276422450403
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
moduł zapłonowy

Moduły zapłonowe

Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu.  Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.