Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bentley » paski napędowe Bentley FLYING SPUR (ZG2_) » pasek wieloklinowy Bentley FLYING SPUR (ZG2_) » napinacz paska wieloklinowego Bentley FLYING SPUR (ZG2_)

napinacz paska wieloklinowego do BENTLEY FLYING SPUR (ZG2_)

wybierz typ samochodu BENTLEY FLYING SPUR (ZG2_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Materiał obudowy Metal
Szerokość [mm] 39,6
Tryb pracy automatyczny
Ciężar [kg] 0,6
dla numeru OE 028 903 315 R
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816269250
Materiał obudowy Metal
Szerokość [mm] 44,0
Tryb pracy automatyczny
Ciężar [kg] 0,77
dla numeru OE 044 903 315 C
nr EAN 4027816278146
Status produktu: Normalny
nr EAN 4005108490537
Materiał obudowy Metal
Szerokość [mm] 44,0
Materiał Metal
Tryb pracy automatyczny
Ciężar [kg] 0,77
nr EAN 4044688278142
Urządzenia napędzane agregat napędzany: alternator
Agregaty/rolki nie zawiera rolki napinającej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez dźwigni napinacza, rolki napinającej
zalecane rozszerzenie naprawy Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
Wyświetlanie od 1 do 5 (z 5 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
napinacz paska wieloklinowego

Napinacz paska wieloklinowego


W sklepie motoryzacyjnym e-autoparts.pl można znaleźć aż 2 000 000 oryginalnych części zamiennych pochodzących od znanych i renomowanych producentów. W skład naszego bogatego asortymentu wchodzą między innymi napinacze pasków wieloklinowych, które są niezwykle ważne dla prawidłowej pracy układu napędu.

Pasek klinowy jest elementem służącym do napędu urządzeń takich jak np. alternator, pompa układu wspomagania kierowniczego czy sprężarka klimatyzacji. Musi być on odpowiednio naprężony, w innym wypadku pasek zaczyna się ślizgać, a także rozciągać, co negatywnie wpływa na pracę podlegających mu układów, powodując chociażby duży hałas w komorze silnika czy zbyt wysoką temperaturę.

Za utrzymanie prawidłowego naprężenia paska klinowego lub paska klinowego wielorowkowego odpowiada napinacz paska wieloklinowego. Składa się on  z rolki dociskającej, sprężyny napinającej oraz dźwigni. W napinaczach często można również znaleźć amortyzator drgań paska, dzięki któremu znacznie zwiększa się kultura pracy całego mechanizmu, a co za tym idzie - komfort jazdy.

Napinacz paska wielorowkowego jest elementem eksploatacyjnym i podlega on okresowej wymianie. Warto na bieżąco monitorować jego stan techniczny, a w przypadku jego zużycia i koniecznej wymiany zalecane jest aby wraz z napinaczem wymienić również sam pasek klinowy, który może być rozciągnięty, wyślizgany lub nawet pęknięty. Jedynie wymiana całego kompletu (zarówno napinacza jak i samego paska) jest gwarancją sprawnego działania całego mechanizmu.

Zarówno pasek klinowy jak i napinacz paska to bardzo ważne elementy silnika. Ich wymiana gwarantuje bezproblemową i bezpieczną jazdę przez kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Wymieniając te elementy warto zdecydować się na produkty sprawdzonych i markowych producentów, co wbrew pozorom nie jest bardzo kosztownym przedsięwzięciem. Jest za to gwarancją poprawnej pracy silnika przez naprawdę długi czas.