
| Ciężar [kg] | 0,055 |
| dla numeru OE | 6Q0 122 291 E |
| nr EAN | 4027816459842 |

| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 50 |
| Grubość [mm] | 3,15 |
| Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
| Kształt | Oring |
| nr EAN | 4041248868843 |

| Grubość [mm] | 3,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 19,5 |
| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Ciężar [kg] | 0,003 |
| nr EAN | 4027816124092 |

| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| nr EAN | 4027816124085 |

| Szerokość [mm] | 32,0 |
| Materiał | Metal |
| Ciężar [kg] | 0,001 |
| nr EAN | 4027816317999 |

| Długość [mm] | 59,2 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 29,0 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| dla numeru OE | 3B0 122 291 B |
| nr EAN | 4054224033340 |

| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Dla numeru OE | 1K0 122 291 H |
| EAN | 4054224801420 |
| Stan | Fabrycznie nowy |

| nr EAN | 5907558563023 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze strzemieniem mocującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 2 |
| dla numeru OE | 3B0 122 291B |
| nr EAN | 5902659724557 |

| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ogrzewanie/chłodzenie | ze złączem termoprzekaźnika |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| nr EAN | 5901619545560 |

| dla numeru PR | 1SA |
| Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 1K0 122 291L |
| Materiał | Poliamid 6.6 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze strzemieniem mocującym |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 2 |
| nr EAN | 5902659796721 |

| dla numeru OE | 1K0 121 087B |
| Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |

| Strona zabudowy | z lewej |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez termostatu |
| dla numeru OE | 03L121121A |
| Masa [g] | 85 |
| nr EAN | 8040247497609 |

| Masa [g] | 56 |
| dla numeru OE | 6Q0122291E |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez termostatu |
| nr EAN | 8044860543736 |

| Szerokość [mm] | 32,0 |
| Materiał | Metal |
| Ciężar [kg] | 0,001 |
| nr EAN | 4044688317995 |

| Ciężar [kg] | 0,055 |
| dla numeru OE | 6Q0 122 291 E |
| nr EAN | 4044688588142 |

| Długość [mm] | 59,2 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 29,0 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| dla numeru OE | 3B0 122 291 B |
| nr EAN | 4054228033346 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze strzemieniem mocującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Strona zabudowy | Chłodnica silnika |
| Strona zabudowy | góra |
| Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 3 |
| dla numeru OE | 6Q0 122 291E |

| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ogrzewanie/chłodzenie | ze złączem termoprzekaźnika |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |

| Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
| Strona zabudowy | po stronie silnika |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 50 |
| Grubość [mm] | 3,15 |
| Kształt | kształt O |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze strzemieniem mocującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 2 |
| dla numeru OE | 1K0 122 291H |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze strzemieniem mocującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 2 |
| dla numeru OE | 3B0 122 291B |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | wzdłużnie |
| Ogrzewanie/chłodzenie | ze złączem termoprzekaźnika |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Strona zabudowy | Skrzynia korbowa |

| Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 3 |
| dla średnicy przewodu [mm] | 8 |
| Długość [mm] | 60 |
| Kąt [°] | 50 |
| Materiał | Poliamid 6.6 |
| dla numeru OE | 1K0 121 087B |
| Kształt | Kształt Y |

| dla numeru PR | 1SA |
| Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 1K0 122 291L |
| Materiał | Poliamid 6.6 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze strzemieniem mocującym |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 2 |

| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Ciężar [kg] | 0,128 |
| nr EAN | 4046001574986 |


Przeglądasz części samochodowe z kategorii obudowa termostatu, króciec wodny do Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TDI produkowanego od 2006.11 do roku 2009.03
Jeżeli twój Seat dysponuje silnikiem o mocy 136 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii obudowa termostatu, króciec wodny do Seat ALTEA XL (5P5, 5P8)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na obudowa termostatu, króciec wodny do Seat ALTEA XL (5P5, 5P8) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Seat z rocznika od 2006.11 do roku 2009.03, i mocy silnika 136 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025