
| Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
| Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |
| Tryb pracy | sterowany ciśnieniowo |
| Strona zabudowy | góra |
| Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
| nr EAN | 5903364359706 |

| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Ciężar [kg] | 0,21 |
| Tryb pracy | sterowany ciśnieniowo |
| Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |

| Długość [mm] | 88 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| Materiał obudowy | Poliamid 6.6 |
| Materiał uszczelnienia | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Przestrzegać danych technicznych | |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 60000 |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Szerokość [mm] | 135 |
| Wysokość [mm] | 100 |
| Tryb pracy | sterowany ciśnieniowo |
| Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,2099 |
| nr EAN | 4046001586804 |

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025