Ciężar [kg] | 0,18 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
Strona zabudowy | góra |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |
Tryb pracy | sterowany ciśnieniowo |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
uwzględnić informację serwisową | |
Długość [mm] | 90 |
Tryb pracy | sterowany ciśnieniowo |
Przestrzegać danych technicznych | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 60000 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] | 3 |
Materiał obudowy | Poliamid 6.6 |
Szerokość [mm] | 130 |
Wysokość [mm] | 100 |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |
Materiał uszczelnienia | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Ciężar [kg] | 0,2094 |
nr EAN | 4046001586798 |
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025