Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |
Tryb pracy | sterowany ciśnieniowo |
Strona zabudowy | góra |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
nr EAN | 5903364359706 |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Ciężar [kg] | 0,21 |
Tryb pracy | sterowany ciśnieniowo |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |
Długość [mm] | 88 |
uwzględnić informację serwisową | |
Materiał obudowy | Poliamid 6.6 |
Materiał uszczelnienia | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Przestrzegać danych technicznych | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 60000 |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Szerokość [mm] | 135 |
Wysokość [mm] | 100 |
Tryb pracy | sterowany ciśnieniowo |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] | 3 |
Ciężar [kg] | 0,2099 |
nr EAN | 4046001586804 |
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025