Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Suzuki » systemy komfortowe Suzuki SWIFT V (AZ) » ogrzewanie postojowe Suzuki SWIFT V (AZ)

ogrzewanie postojowe do SUZUKI SWIFT V (AZ)

wybierz typ samochodu SUZUKI SWIFT V (AZ):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Napięcie [V] 8
Technika połączeń M4/2Nm
Wymiar gwintu M 10x1
Długość całkowita [mm] 55
Moment dokręcenia [Nm] 15
Głębokość zabudowy [mm] 19
Natężenie prądu [A] 9
Zbieżność stożka 63
Rozmiar klucza 13 mm
Konstrukcja świec żarowych Świeca żarowa ołówkowa
Moment gnący [Nm] 35
nr EAN 4014427052692
Napięcie [V] 12
Technika połączeń M4/2Nm
Wymiar gwintu M 24x1,5
Długość całkowita [mm] 65
Moment dokręcenia [Nm] 20
Głębokość zabudowy [mm] 38
Natężenie prądu [A] 20
Zbieżność stożka plan
Rozmiar klucza 19 mm
Rodzaj uszczelnienia uszczelka metalowo-włóknowa
nr EAN 4014427024699
cena brutto:
339.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 2
Tryb pracy elektryczny
Ciężar [kg] 0,41
dla numeru OE 3D0 965 561 D
nr EAN 4027816363125
cena brutto:
156.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 2
Tryb pracy elektryczny
Ciężar [kg] 0,335
dla numeru OE 251 965 561 B
nr EAN 4027816367703
cena brutto:
202.00 zł
 Kup
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
dla numeru OE 3D0 965 561 D
nr EAN 4250093460212
cena brutto:
185.00 zł
 Kup
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
dla numeru OE 1040347
nr EAN 4250093460465
Napięcie [V] 8
Technika połączeń M4/2Nm
Wymiar gwintu M 10x1
Długość całkowita [mm] 55
Moment dokręcenia [Nm] 15
Głębokość zabudowy [mm] 19
Natężenie prądu [A] 9
Zbieżność stożka 63
Rozmiar klucza 13 mm
Konstrukcja świec żarowych Świeca żarowa ołówkowa
Moment gnący [Nm] 35
nr EAN 5902659764355
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Ciężar brutto [kg] 0,498
Ciężar netto [g] 400
nr EAN 5902048887399
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Ciężar brutto [kg] 0,500
Ciężar netto [g] 450
nr EAN 5902048887375
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
nr EAN 4028977826900
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,49
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,48
Tryb pracy elektryczny
cena brutto:
170.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 2
Tryb pracy elektryczny
Ciężar [kg] 0,335
nr EAN 4044688367709
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
ogrzewanie postojowe

Ogrzewanie postojowe


Ogrzewanie postojowe pozwala ogrzać silnik i wnętrze auta przed startem, w trakcie mrozu. Zapewniasz sobie komfortowe warunki do jazdy, ale też oszczędzasz samochód.
 

Jak działa ogrzewanie postojowe?


Bez względu na to, jaki rodzaj ogrzewania postojowego wybierzesz, jego zadaniem jest podniesienie temperatury silnika, poprzez podgrzanie płynu chłodniczego. W tym samym czasie, do kabiny auta wtłaczane jest ciepłe powietrze. Rozwiązanie to pozwoli Ci podnieść temperaturę wnętrza, unikając chociażby konieczności skrobania szyb. Zyskujesz również na zużyciu silnika – spala on mniej niż w momencie, gdy startuje zmrożony do -20°C.
 

Jakie ogrzewanie postojowe w samochodzie wybrać?


Możesz wybrać spośród ogrzewania elektrycznego jak i spalinowego. Najprostsze i najtańsze jest oczywiście ogrzewanie na prąd. Wystarczy zamontować w silniku grzałkę elektryczną dopasowaną do modelu jednostki napędowej, a we wnętrzu mały grzejnik. Wspomniane  elementy można zakupić osobno bądź razem. Dodatkiem uzupełniającym może być programator, pozwalający ustawić godzinę włączenia ogrzewania. Chcąc jednak ogrzewać auto w ten sposób, musisz posiadać gniazdko 230 V, które połączy auto z kablem i gniazdkiem w zderzaku. Drugim rodzajem jest ogrzewanie postojowe spalinowe suche i mokre. Tego rodzaju ogrzewanie występuje w postaci piecyka zasilanego paliwem z baku auta. Sucha wersja ogrzewania grzeje wnętrze przy pomocy ciepłego powietrza. Można je porównać do działania domowej farelki. Różni je tylko sposób zasilania – farelka działa za pomocą prądu, ogrzewanie dzięki paliwu. Z kolei ogrzewanie spalinowe mokre, ma za zadanie podgrzać płyn chłodniczy i wymusić jego krążenie w układzie samochodowym. Konieczne jest posiadanie sterownika, który uruchomi nawiewy. Rozwiązanie to korzysta nie tylko z paliwa, ale też z akumulatora.

Sprawdź również ofertę: