Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mercedes-benz » silnik Mercedes-benz CLS Shooting Brake (X218) » osłona dolna silnika Mercedes-benz CLS Shooting Brake (X218)

osłona dolna silnika do MERCEDES-BENZ CLS Shooting Brake (X218)

nie znalazłeś poszukiwanej części?
Skorzystaj z katalogu producenta FLORIMEX i wpisz numer znalezionej części w okienko "Szukaj po numerze"
wybierz typ samochodu MERCEDES-BENZ CLS Shooting Brake (X218) :
inne części z kategorii osłona dolna silnika pasujące do MERCEDES-BENZ CLS Shooting Brake (X218)
osłona dolna silnika

Dolna osłona silnika to element samochodu, którego głównym zadaniem jest ochrona podzespołów silnika przed uszkodzeniem oraz zanieczyszczeniem. Osłona ta jest umieszczona pod silnikiem i składa się z kilku elementów, takich jak płyta podłogowa, płyta ochronna oraz płyta mocująca.

Dolna osłona silnika pełni ważną rolę w samochodzie, ponieważ chroni podzespoły silnika przed uszkodzeniem mechanicznym, takim jak uderzenia kamieni czy innych przedmiotów podczas jazdy. Osłona ta także chroni silnik przed zanieczyszczeniem, takim jak błoto czy piasek, które mogą dostać się do silnika i spowodować jego uszkodzenie.

Dolna osłona silnika jest wykonana z wysokiej jakości materiałów, takich jak stal nierdzewna lub tworzywa sztuczne, które zapewniają odpowiednią wytrzymałość i odporność na uszkodzenia mechaniczne oraz warunki atmosferyczne. Osłona ta jest też pokrywana specjalnymi warstwami ochronnymi, takimi jak powłoki galwaniczne lub lakierowanie, które zwiększają jej trwałość i odporność na zużycie.

Aby zapewnić prawidłową ochronę podzespołów silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu dolnej osłony silnika oraz jej ewentualna wymiana, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę dolnej osłony silnika co 50 000 - 100 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 100 000 - 150 000 kilometrów.

Podsumowując, dolna osłona silnika to ważny element samochodu, odpowiedzialny za ochronę podzespołów silnika przed uszkodzeniem oraz zanieczyszczeniem.