Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Fiat » napęd koła, przeguby Fiat STILO (192_) » osłona przegubu Fiat STILO (192_)

osłona przegubu do FIAT STILO (192_)

wybierz typ samochodu FIAT STILO (192_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 57
Długość [mm] 100
Materiał Guma
nr EAN 4014870383053
Długość [mm] 99
Materiał Guma
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 57
dla numeru OE 1J0 498 201 E
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816383451
Długość [mm] 122
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony koła
Ciężar [kg] 0,30
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 83
dla numeru OE 31 60 7 529 203 SK
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816479611
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 90,5
Wysokość [mm] 95,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Wymiar gwintu M24x1,5
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064133001
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 25
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 84
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 87
Wysokość [mm] 105
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341796
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 21
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 77
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 80
Wysokość [mm] 90
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341802
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 24
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 92
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 92
Wysokość [mm] 83
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341857
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 70
Wysokość [mm] 116
nr EAN 5901619594513
Długość [mm] 122
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony koła
Ciężar [kg] 0,30
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 83
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 5902659732514
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 90
Wysokość [mm] 97
nr EAN 5902659759726
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 5903364335038
Masa [g] 108
Strona zabudowy Od strony koła
Materiał Guma
Wysokość [mm] 97
Średnica 1 [mm] 27
Średnica 2 [mm] 90
nr EAN 8033989087948
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Wysokość [mm] 100
Masa [g] 104
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 24
Średnica 2 [mm] 57
nr EAN 8033989109589
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 83
Wysokość [mm] 120
nr EAN 8430320054537
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 90
Wysokość [mm] 97
nr EAN 8430320059266
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 70
Wysokość [mm] 116
nr EAN 8430320048864
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 81
Wysokość [mm] 130
Specyfikacja UNIVERSAL BOOT KIT
nr EAN 8430320046235
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316574262175
Wysokość [mm] 89
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 85
nr EAN 7316574766703
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316577430519
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 90,5
Wysokość [mm] 95,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Wymiar gwintu M24x1,5
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064011415
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 25
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 84
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 87
Wysokość [mm] 105
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 21
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 77
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 80
Wysokość [mm] 90
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 24
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 92
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 92
Wysokość [mm] 83
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Długość [mm] 99
Materiał Guma
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 57
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4044688654571
Długość [mm] 122
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 83
nr EAN 4044688662781
Wyświetlanie od 1 do 26 (z 26 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.