Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » napęd koła, przeguby Ford FOCUS III Furgon/kombi » osłona przegubu Ford FOCUS III Furgon/kombi

osłona przegubu do FORD FOCUS III Furgon/kombi

wybierz typ samochodu FORD FOCUS III Furgon/kombi:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Długość [mm] 116
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,202
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 37
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 75
dla numeru OE 1 804 522 SK
nr EAN 4054224726532
Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
Długość [mm] 123
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Od strony koła
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,180
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 38
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 4054224727409
Długość [mm] 119
Materiał Termoplast
Ciężar [kg] 0,201
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 28
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 75
nr EAN 4054224735770
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 20,5
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 22,5
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 80
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 82
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341864
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Wymiar gwintu M22x1,5
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Jednostka ilości Komplet
Nowa część 
nr EAN 4019064350477
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 36,8
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 81,5
Wysokość [mm] 115,00
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064353065
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 80,7
Wysokość [mm] 115,50
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064354369
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 5903364335038
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316574262175
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316577430519
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 20,5
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 22,5
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 80
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 82
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Wymiar gwintu M22x1,5
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Jednostka ilości Komplet
Nowa część 
nr EAN 4019064354604
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Jednostka ilości Komplet
Nowa część 
nr EAN 4019064354307
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.