Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » napęd koła, przeguby Ford TRANSIT CUSTOM V362 Furgon (FY, FZ) » osłona przegubu Ford TRANSIT CUSTOM V362 Furgon (FY, FZ)

osłona przegubu do FORD TRANSIT CUSTOM V362 Furgon (FY, FZ)

wybierz typ samochodu FORD TRANSIT CUSTOM V362 Furgon (FY, FZ):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 117
Materiał termoplastyczny elastomer poliestrowy
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Ciężar [kg] 0,217
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 30
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 82
dla numeru OE 1 787 354 SK1
nr EAN 4054224726549
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Długość [mm] 120
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Ciężar [kg] 0,249
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 31
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
dla numeru OE 1 794 505 SK1
nr EAN 4054224726686
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 29,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 93
Wysokość [mm] 128,00
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064158004
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 24
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 94
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 94
Wysokość [mm] 127
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064356493
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 32
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 102
Wysokość [mm] 136
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064370130
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 5903364335038
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316574262175
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316577430519
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 24
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 94
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 94
Wysokość [mm] 127
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 29,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 93
Wysokość [mm] 128,00
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064055914
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 32
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 102
Wysokość [mm] 136
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064370123
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Długość [mm] 120
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Ciężar [kg] 0,249
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 31
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 4054228726682
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.