
| Strona zabudowy | Od strony koła | 
| Wysokość [mm] | 146 | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 | 
| nr EAN | 5903364335038 | 

| Wysokość [mm] | 146 | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 | 
| nr EAN | 7316574262175 | 

| Wysokość [mm] | 146 | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 | 
| nr EAN | 7316577430519 | 
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025