Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Jaguar » napęd koła, przeguby Jaguar F-TYPE coupe (X152) » osłona przegubu Jaguar F-TYPE coupe (X152)

osłona przegubu do JAGUAR F-TYPE coupe (X152)

wybierz typ samochodu JAGUAR F-TYPE coupe (X152):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 70
Wysokość [mm] 116,00
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064139836
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 24
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 94
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 94
Wysokość [mm] 127
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064356493
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 84
Wysokość [mm] 102
nr EAN 5902659759429
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 5903364335038
Masa [g] 147
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Materiał Guma
Wysokość [mm] 116
Średnica 1 [mm] 27
Średnica 2 [mm] 70
nr EAN 8033989067346
Masa [g] 296
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
nr EAN 8033989125138
Strona zabudowy Od strony koła
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia
Masa [g] 270
nr EAN 8049256587691
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 122
Masa [g] 88
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 27,5
Średnica 2 [mm] 96
nr EAN 8048700582138
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 84
Wysokość [mm] 102
nr EAN 8430320035406
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 70
Wysokość [mm] 116
nr EAN 8430320125060
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 28
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 96
Wysokość [mm] 122
nr EAN 8430320201474
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316574262175
Wysokość [mm] 122
Materiał Termoplast
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 28
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 96
nr EAN 7316574262106
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316577430519
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 70
Wysokość [mm] 116,00
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064022862
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 24
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 94
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 94
Wysokość [mm] 127
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.