Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » napęd koła, przeguby Ford » osłona przegubu Ford

osłona przegubu do FORD

wybierz model samochodu FORD:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Wysokość [mm] 84
Ciężar [kg] 0,285
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 77,8
Długość opakowania [cm] 12,0
Szerokość opakowania [cm] 10,5
Wysokość opakowania [cm] 8,8
nr EAN 4056111078540
Strona zabudowy wewnątrz
Wysokość [mm] 113
Ciężar [kg] 0,325
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22,4
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 70,7
Długość opakowania [cm] 13,8
Szerokość opakowania [cm] 10,2
Wysokość opakowania [cm] 9,3
nr EAN 4056111078687
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Wysokość [mm] 100
Ciężar [kg] 0,26
Materiał PVC
Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 47,8
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 91
Długość opakowania [cm] 11,5
Szerokość opakowania [cm] 10,6
Wysokość opakowania [cm] 10,6
nr EAN 4056111054445
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 127
Ciężar [kg] 0,277
Materiał PVC
Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 29
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 92,5
Długość opakowania [cm] 12,8
Szerokość opakowania [cm] 10,6
Wysokość opakowania [cm] 10,6
nr EAN 4056111083018
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 5903364335038
Strona zabudowyOd strony koła
Długość [mm]120
MateriałPVC
Rodzaj przegubuPrzegub równobieżny
Średnica wewnętrzna 1 [mm]28
Średnica wewnętrzna 2 [mm]98
Strona zabudowyOd strony koła
Długość [mm]135
MateriałPVC
Średnica wewnętrzna 1 [mm]30
Średnica wewnętrzna 2 [mm]96
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Długość [mm]100
MateriałPVC
Rodzaj przegubuPrzegub równobieżny
Średnica wewnętrzna 1 [mm]48
Średnica wewnętrzna 2 [mm]91
Strona zabudowyOd strony koła
Długość [mm]92
MateriałNBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna 1 [mm]25
Średnica wewnętrzna 2 [mm]83
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Długość [mm]84
MateriałNBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Rodzaj przegubuPrzegub równobieżny
Średnica wewnętrzna 1 [mm]21
Średnica wewnętrzna 2 [mm]78
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Długość [mm]121
MateriałNBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna 1 [mm]25
Średnica wewnętrzna 2 [mm]82
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316574262175
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316577430519
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.