Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » napęd koła, przeguby Ford MONDEO IV Turnier (BA7) » osłona przegubu Ford MONDEO IV Turnier (BA7)

osłona przegubu do FORD MONDEO IV Turnier (BA7)

wybierz typ samochodu FORD MONDEO IV Turnier (BA7):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 99
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Ciężar [kg] 0,62
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 57
dla numeru OE 201 350 12 37
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816025900
Długość [mm] 99
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy Od strony koła
Ciężar [kg] 0,501
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 57
dla numeru OE 201 350 01 37 S1
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816079330
Długość [mm] 98
Materiał Guma
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,105
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 56
nr EAN 4027816226079
Długość [mm] 99
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy Od strony koła
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Ciężar [kg] 0,145
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 56,5
nr EAN 4027816025993
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 56
Wysokość [mm] 99,00
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064104926
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 21
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 57
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 60
Wysokość [mm] 90
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341833
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 57
Wysokość [mm] 100
nr EAN 5902659759436
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 5903364335038
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 57
Wysokość [mm] 100
nr EAN 8430320035635
Wysokość [mm] 96
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 57
nr EAN 7316573709619
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316574262175
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316577430519
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 56
Wysokość [mm] 99,00
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064031093
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 21
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 57
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 60
Wysokość [mm] 90
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Wyświetlanie od 1 do 14 (z 14 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.