
| Długość [mm] | 144 |
| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 0,250 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 99 |
| nr EAN | 5050063181722 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 40 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 74 |
| Wysokość [mm] | 92,00 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064099840 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 81,5 |
| Wysokość [mm] | 190,00 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pokrywą |
| Materiał osłony | Guma / metal |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064139751 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 57 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 60 |
| Wysokość [mm] | 90 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064341833 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Materiał | Termoplast |
| Jednostka ilości | Komplet |
| dla numeru OE | 7701470155 |
| nr EAN | 5902659759283 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 5903364335038 |


| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wymagana ilość | 2 |
| Masa [g] | 108 |
| Wysokość [mm] | 125 |
| Średnica 1 [mm] | 27 |
| Średnica 2 [mm] | 89 |
| nr EAN | 8033989121222 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Jednostka ilości | Komplet |
| dla numeru OE | 7701207566 |
| nr EAN | 3660872313102 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Materiał | Termoplast |
| Jednostka ilości | Komplet |
| dla numeru OE | 7701473176 |
| nr EAN | 3660872371850 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316574262175 |

| Wysokość [mm] | 156 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 112 |
| nr EAN | 7316574689668 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316577430519 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 40 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 74 |
| Wysokość [mm] | 92,00 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064032441 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 81,5 |
| Wysokość [mm] | 190,00 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pokrywą |
| Materiał osłony | Guma / metal |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064022787 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 57 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 60 |
| Wysokość [mm] | 90 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025