Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » napęd koła, przeguby Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) » osłona przegubu Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP)

osłona przegubu do FORD FOCUS II (DA_, HCP, DP)

wybierz typ samochodu FORD FOCUS II (DA_, HCP, DP):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 91
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Strona zabudowy Oś przednia
Ciężar [kg] 0,226
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 29
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 67
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4054224003039
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Długość [mm] 100
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,138
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 90
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 35
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4054224717240
parzyste numery artykułów 175146
Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
Długość [mm] 88
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Od strony koła
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,176
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 28
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 4054224751435
parzyste numery artykułów 175143
Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
Długość [mm] 116
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Od strony koła
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,170
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 38
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 4054224751466
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 28,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 85,5
Wysokość [mm] 122,00
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064150688
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 26
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 70
Wysokość [mm] 98,00
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064151043
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 37,8
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 85,5
Wysokość [mm] 115,00
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064151081
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 36,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 70
Wysokość [mm] 98,00
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064151098
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 20,5
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 22,5
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 80
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 82
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341864
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 30
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 30
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 79
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 81
Wysokość [mm] 118,5
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064356509
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 31
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 81
Wysokość [mm] 107
nr EAN 5907558586930
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 5903364335038
Masa [g] 285
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony koła
nr EAN 8033989124933
Wymagana ilość 1
Masa [g] 141
Wysokość [mm] 107
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica 1 [mm] 28
Średnica 2 [mm] 83
nr EAN 8033989128207
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Masa [g] 282
nr EAN 8033989223841
Materiał Guma
Rodzaj skrzyni biegów do automatycznej skrzyni biegów
Wysokość [mm] 96
Masa [g] 109
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica 1 [mm] 22
Średnica 2 [mm] 68
nr EAN 8033989224398
Masa [g] 102
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Materiał Guma
Wersja CAMBIO 5M.MTX75
Wysokość [mm] 98
Średnica 1 [mm] 26
Średnica 2 [mm] 73
nr EAN 8033989224060
Masa [g] 132
Strona zabudowy z prawej
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Wysokość [mm] 100
Średnica 1 [mm] 35
Średnica 2 [mm] 71
nr EAN 8033989224138
Masa [g] 120
Strona zabudowy z lewej
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Wysokość [mm] 100
Średnica 1 [mm] 25
Średnica 2 [mm] 69
nr EAN 8033989224145
Strona zabudowy z prawej
Wysokość [mm] 108
Masa [g] 78
Strona zabudowy Od strony koła
Materiał Termoplast
Średnica 1 [mm] 31
Średnica 2 [mm] 81
nr EAN 8048763582762
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Jednostka ilości Komplet
dla numeru OE Part/oe 1676324
nr EAN 3660872455420
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 31
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 81
Wysokość [mm] 107
nr EAN 8430320049380
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 80
Wysokość [mm] 86
nr EAN 8430320057774
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 81
Wysokość [mm] 130
Specyfikacja UNIVERSAL BOOT KIT
nr EAN 8430320046235
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 35
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 71
Wysokość [mm] 100
Specyfikacja TRILOBE
nr EAN 8430320195544
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 28
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 84
Wysokość [mm] 120
nr EAN 8430320195902
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316574262175
Wysokość [mm] 115
Materiał Guma
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 85
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 27
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 34
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 85
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 97
nr EAN 7316575893927
Wysokość [mm] 115
Materiał Termoplast
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 37,8
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 85,5
nr EAN 7316575885168
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316577430519
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 28,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 85,5
Wysokość [mm] 122,00
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064047124
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 26
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 70
Wysokość [mm] 98,00
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064047483
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 37,8
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 85,5
Wysokość [mm] 115,00
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064047520
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 36,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 70
Wysokość [mm] 98,00
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064047537
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 20,5
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 22,5
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 80
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 82
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 30
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 30
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 79
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 81
Wysokość [mm] 118,5
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Wyświetlanie od 1 do 37 (z 37 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.