Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Alfa Romeo » napęd koła, przeguby Alfa Romeo 33 (907_) » osłona przegubu Alfa Romeo 33 (907_)

osłona przegubu do ALFA ROMEO 33 (907_)

wybierz typ samochodu ALFA ROMEO 33 (907_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 23
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 73
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 76
Wysokość [mm] 86
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341826
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 91
Wysokość [mm] 82
nr EAN 5901619526811
Strona zabudowy Od strony koła
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 83
Długość [mm] 99
Materiał Guma
nr EAN 5902659759252
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 5903364335038
Strona zabudowy Od strony koła
Masa [g] 270
Materiał Guma
nr EAN 8033989107806
Strona zabudowy Od strony koła
Masa [g] 236
Materiał Guma
nr EAN 8033989107974
Masa [g] 222
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
nr EAN 8033989108056
Materiał Guma
Wysokość [mm] 79
Masa [g] 92
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica 1 [mm] 22
Średnica 2 [mm] 83
nr EAN 8033989102788
Materiał Guma
Wysokość [mm] 99
Masa [g] 122
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica 1 [mm] 24
Średnica 2 [mm] 80
nr EAN 8033989075372
Masa [g] 86
Wysokość [mm] 81
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Wymagana ilość 2
Średnica 1 [mm] 25
Średnica 2 [mm] 62
nr EAN 8033989091365
Strona zabudowy Od strony koła
Jednostka ilości Komplet
dla numeru OE 329301
nr EAN 3660872307286
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 91
Wysokość [mm] 82
nr EAN 8430320035048
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 51
Wysokość [mm] 80
nr EAN 8430320035666
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 81
Wysokość [mm] 130
Specyfikacja UNIVERSAL BOOT KIT
nr EAN 8430320046235
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316574262175
Wysokość [mm] 105
Materiał Guma
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 77
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 23
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 30
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 77
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 89
nr EAN 7316575893606
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316577430519
Wyświetlanie od 1 do 17 (z 17 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.