
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| Wysokość [mm] | 120,00 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
| Wersja śruby/nakrętki | Śruba rozporowa |
| Tylko w połączeniu z | 4A0 407 643 A |
| Wymiar gwintu | M16x1,5x77 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064143772 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 69 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 72 |
| Wysokość [mm] | 100 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064341789 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| Wysokość [mm] | 120,00 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064369097 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 100 |
| Wysokość [mm] | 110,00 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pokrywą |
| Rodzaj przegubu | Przegub tarczowy |
| otwór Ø [mm] | 8,60 |
| Ilość otworów | 6 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 86,00 |
| Tylko w połączeniu z | N90587602 |
| dla numeru OE | 1K0498201 |
| Wymiar gwintu | M20x1,5 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064032687 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| Wysokość [mm] | 120,00 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
| Wersja śruby/nakrętki | Śruba rozporowa |
| Tylko w połączeniu z | 4A0 407 643 A |
| Wymiar gwintu | M16x1,5x77 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064036906 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 69 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 72 |
| Wysokość [mm] | 100 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025