Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » napęd koła, przeguby Ford KA (RB_) » osłona przegubu Ford KA (RB_)

osłona przegubu do FORD KA (RB_)

wybierz typ samochodu FORD KA (RB_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 102
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Ciężar [kg] 0,21
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 76
dla numeru OE 1 073 806
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816011125
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 66
Wysokość [mm] 96,00
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064103356
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 71,3
Wysokość [mm] 112,00
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064139942
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 19
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 69
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 72
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341789
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 18
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 66
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 67
Wysokość [mm] 88
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341840
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 19
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 19
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 69
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 73
Wysokość [mm] 99
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064356479
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 68
Wysokość [mm] 97
dla numeru OE BAU4445
nr EAN 5901619531778
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 5903364335038
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Masa [g] 261
Materiał Guma
nr EAN 8033989124865
Materiał Guma
Wysokość [mm] 101
Masa [g] 125
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica 1 [mm] 21
Średnica 2 [mm] 66
nr EAN 8033989128252
Masa [g] 217
Materiał Termoplast
Numer komponentu 4
Strona zabudowy Od strony koła
nr EAN 8050226597398
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 68
Wysokość [mm] 97
dla numeru OE BAU4445
nr EAN 8430320035369
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 73
Wysokość [mm] 106
nr EAN 8430320054742
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 66
Wysokość [mm] 101
nr EAN 8430320054766
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 81
Wysokość [mm] 130
Specyfikacja UNIVERSAL BOOT KIT
nr EAN 8430320046235
Wysokość [mm] 100
Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 68
nr EAN 7316572901694
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316574262175
Wysokość [mm] 97
Materiał Guma
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 18
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 68
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 18
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 68
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 80
nr EAN 7316575892807
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316577430519
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 66
Wysokość [mm] 96,00
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064060000
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 71,3
Wysokość [mm] 112,00
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064022978
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 19
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 69
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 72
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 18
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 66
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 67
Wysokość [mm] 88
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20,4
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 66,3
Wysokość [mm] 103,44
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064056515
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 19
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 19
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 69
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 73
Wysokość [mm] 99
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Ilość na oś 2
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 66
Wysokość [mm] 101
Materiał osłony Guma
Wyświetlanie od 1 do 26 (z 26 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.