Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » napęd koła, przeguby Ford KUGA II VAN » osłona przegubu Ford KUGA II VAN

osłona przegubu do FORD KUGA II VAN

wybierz typ samochodu FORD KUGA II VAN:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 98
Wysokość [mm] 150,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Wymiar gwintu M24x1,5
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064134862
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 40
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 74
Wysokość [mm] 92,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064099840
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 81,5
Wysokość [mm] 190,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pokrywą
Materiał osłony Guma / metal
Nowa część 
nr EAN 4019064139751
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 30
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 101
Wysokość [mm] 144,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Wymiar gwintu M22x1,5
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064790099
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 25
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 84
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 87
Wysokość [mm] 105
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341796
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 93
Materiał Polychloropren (Neopren)
Wysokość [mm] 137
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 28,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 96
Materiał Polychloropren (Neopren)
Wysokość [mm] 145
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 29
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 98
Wysokość [mm] 145
nr EAN 5903364335069
Wymiar gwintu M24 x 1,5
średnica zewnętrzna [mm] 86
Średnica wewnętrzna [mm] 26
Materiał Guma
Wysokość [mm] 138
nr EAN 8032747087022
Strona zabudowy Od strony koła
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 98
Długość [mm] 150
Materiał Guma
nr EAN 4040074064436
Materiał Guma
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 94
Wysokość [mm] 143
nr EAN 4058787065756
Materiał Termoplast
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 29,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 98
Wysokość [mm] 143
nr EAN 4058787069693
Wysokość [mm] 96
dla numeru OE 7701209260
Masa [g] 131
Strona zabudowy Oś przednia
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica 1 [mm] 27,5
Średnica 2 [mm] 77
nr EAN 8038099476125
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia
Masa [g] 265
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
nr EAN 8038113476261
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 82
Wysokość [mm] 114
nr EAN 8430320058207
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 29
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 98
Wysokość [mm] 145
nr EAN 8430320035611
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 26
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 82
Wysokość [mm] 124
nr EAN 8430320057880
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 81
Wysokość [mm] 130
Specyfikacja UNIVERSAL BOOT KIT
nr EAN 8430320046235
Wysokość [mm] 145,5
Materiał Termoplast
Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 29,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 97,4
nr EAN 7316572901915
Wysokość [mm] 156
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 112
nr EAN 7316574689668
Wysokość [mm] 144
Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 26
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 94
nr EAN 7316575305055
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 40
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 74
Wysokość [mm] 92,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064032441
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 98
Wysokość [mm] 150,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Wymiar gwintu M24x1,5
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064006992
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 81,5
Wysokość [mm] 190,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pokrywą
Materiał osłony Guma / metal
Nowa część 
nr EAN 4019064022787
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 30
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 101
Wysokość [mm] 144,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Wymiar gwintu M22x1,5
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064048756
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 25
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 84
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 87
Wysokość [mm] 105
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 24
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 94
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 94
Wysokość [mm] 127
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Wyświetlanie od 1 do 27 (z 27 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.