Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Acura » układ kierowniczy Acura TSX (CL_) » osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza Acura TSX (CL_)

osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza do ACURA TSX (CL_)

wybierz typ samochodu ACURA TSX (CL_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
nr EAN 4014870437107
Długość [mm] 166
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,080
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 9,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 39
nr EAN 4027816211716
Długość [mm] 155
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,172
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 10
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 28
dla numeru OE 77 01 469 497 S1
nr EAN 4054224038659
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 155
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 10
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 27,5
Materiał Guma
nr EAN 4047437104389
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 168
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 9
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 39
Materiał Guma
nr EAN 4047437104426
dla producentów przekładni kierowniczych TRW
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Długość [mm] 170
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 12
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 40
Materiał Guma
nr EAN 4047437104396
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 170
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 12
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 44
Materiał Guma
nr EAN 4047437104648
Status produktu: Normalny
nr EAN 5907558596793
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Wysokość [mm] 168
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 9
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 39
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Ograniczenia producenta SMI-KOYO
nr EAN 4040074057421
Wysokość [mm] 170
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 12
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 40
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
nr EAN 4040074058824
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Wysokość [mm] 170
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 12
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 44
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Ograniczenia producenta TRW
nr EAN 4040074057469
Ograniczenia producenta TRW
Wersja osi TRW
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy z prawej
nr EAN 5703858470289
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Materiał Guma
Masa [g] 248
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 8033989123028
Masa [g] 94
Wysokość [mm] 160
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Strona zabudowy Oś przednia
Materiał Guma
Średnica 1 [mm] 10
Średnica 2 [mm] 39,5
nr EAN 8033989135014
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 12
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 44
Wysokość [mm] 170
Strona zabudowy z obu stron
Zestaw pełny 
nr EAN 8430320111483
Strona zabudowy z obu stron
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 9
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 39
Wysokość [mm] 195
dla numeru OE 7701469564
nr EAN 8430320111582
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Średnica 1 [mm] 12
Średnica 2 [mm] 40
Długość całkowita [mm] 170
nr EAN 5413978193936
Strona zabudowy Oś przednia, na dole
Średnica 1 [mm] 9
Średnica 2 [mm] 39
Długość całkowita [mm] 168
nr EAN 5413978168682
Wysokość [mm] 170
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 12
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 44
nr EAN 7316575658632
Wysokość [mm] 170
Materiał Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla łączników przewodów ze stali szlachetnej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 12
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 40
Nowa część 
nr EAN 4019064428138
Wysokość [mm] 168
Materiał Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla łączników przewodów ze stali szlachetnej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 9
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 39
Nowa część 
nr EAN 4019064428329
Długość [mm] 166
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,080
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 9,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 39
nr EAN 4044688211712
Długość [mm] 155
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,172
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 10
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 28
nr EAN 4054228038655
Wyświetlanie od 1 do 24 (z 24 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza

Osłony i uszczelki przekładni kierowniczej


Każdy samochód ma układ kierowniczy. Bez niego kierowanie pojazdem byłoby niemożliwe. Jazda autem z uszkodzonym lub wyeksploatowanym układem kierowniczym jest bardzo niebezpieczne i mogłoby spowodować wypadek. Istnieją różne rodzaje układów kierowniczych. Najpopularniejszym rozwiązaniem w samochodach jest zębatkowa przekładnia kierownicza. Służy ona do sterowania drążkami kierowniczymi. Gdy kierowca skręci kierownicą w prawo, lewy drążek zostanie wsunięty w stronę maglownicy, a prawy odsunięty. Aby układ był sprawny, szczelny i precyzyjny, wszystkie części powinny być sprawne i nie posiadać nadmiernych luzów. Przy każdym demontażu drążków, lub ich końcówek potrzebne jest ustawienie zbieżności. Pozwoli to na proste sterowanie samochodem i prawidłowe zużycie bieżnika. Maglownica jest bardzo wygodnym rozwiązaniem, ponieważ nawet bez pompy wspomagania niepotrzebne jest użycie większej siły.

Gdy samochód jest wyposażony w sprawne wspomaganie kierownicy (elektryczne lub hydrauliczne), skręcenie kołami jest możliwe praktycznie bez użycia siły. Układ kierowniczy zbudowany jest z kierownicy, kolumny kierowniczej, która steruje wałem z przegubem krzyżakowym (umożliwia to zmianę ustawienia kierownicy). Przekładnia kierownicza z obu stron posiada osłony i uszczelki. Osłony chronią cały mechanizm przed czynnikami zewnętrznymi. Do przekładni zamontowany jest zębnik wspomagania wraz z silnikiem, kolumna kierownicza z czujnikami położenia i momentu obrotowego kierownicy. Z dwóch stron maglownicy przytwierdzone są drążki kierownicze, a do nich końcówki. Końcówki drążka są przykręcone do zwrotnic sterującymi kołami. Kierownica sprawnego układu kierowniczego po skręcie powinna wracać na swoje miejsce. Podczas jazdy po nierównościach kierownica nie powinna zmieniać swojego położenia, a drgania nie mogą być odczuwalne na kole kierowniczym. W przypadku usterki przekładnia może zostać zregenerowana. W gorszym przypadku potrzebna jest wymiana.