Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Skoda » układ kierowniczy Skoda FABIA I Combi (6Y5) » osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza Skoda FABIA I Combi (6Y5)

osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza do SKODA FABIA I Combi (6Y5)

wybierz typ samochodu SKODA FABIA I Combi (6Y5):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 12
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 48
Materiał Termoplast
Długość [mm] 200
nr EAN 4014870436933
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 13
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 45,5
Długość [mm] 210
nr EAN 4014870428013
Długość [mm] 200
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,129
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 12
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 48
dla numeru OE 6E0 419 831
nr EAN 4027816217008
Długość [mm] 205
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,055
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 14,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 47,5
dla numeru OE 6Q0 423 831 D
nr EAN 4027816386216
Długość [mm] 205
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,06
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 15
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 48
dla numeru OE 6Q0 423 831 D S1
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816386223
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Materiał Termoplast
Długość [mm] 195
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 12
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 48
nr EAN 4047437104990
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
dla producentów przekładni kierowniczych SMI / KOYO
nr EAN 4047437429413
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Materiał Termoplast
Długość [mm] 195
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 12
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 48
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 14,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 48
Długość [mm] 205
Materiał Termoplast
nr EAN 5903364317836
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
dla producentów przekładni kierowniczych SMI / KOYO
nr EAN 5903364317829
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Wysokość [mm] 205
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 14,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 47,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Ograniczenia producenta TRW
nr EAN 4040074084564
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Wysokość [mm] 210
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 13
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 45
Materiał Termoplast
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Ograniczenia producenta SMI-KOYO
nr EAN 4040074168912
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Wysokość [mm]195
wymagana liczba2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]12
Średnica wewnętrzna 2 [mm]48
zalecana wymiana parami
Ograniczenia producenta TRW
Wysokość [mm] 195
Ciężar [kg] 0,151
Wymagana ilość 2
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 12
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 48
Długość opakowania [cm] 21,5
Szerokość opakowania [cm] 8
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 5412096491450
Ograniczenia producenta SMI-KOYO
Wysokość [mm] 210
Ciężar [kg] 0,132
Wymagana ilość 2
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 13
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 45,5
Długość opakowania [cm] 21,5
Szerokość opakowania [cm] 8
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 5412096491443
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy z prawej
nr EAN 5703858648060
Strona zabudowy z obu stron
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 13
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 46
Wysokość [mm] 210
dla numeru OE 5Z0423831
nr EAN 8430320124469
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 13
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 46
Wysokość [mm] 210
Strona zabudowy z obu stron
Zestaw pełny 
nr EAN 8430320124483
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Średnica 1 [mm] 13
Średnica 2 [mm] 46
Długość całkowita [mm] 210
nr EAN 5413978215188
Wysokość [mm] 205
Materiał Termoplast
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 14,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 17,5
nr EAN 7316575660222
Wysokość [mm] 210
Materiał Termoplast
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 13
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 45,4
nr EAN 7316575660345
Wysokość [mm] 195
Materiał Termoplast
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla łączników przewodów ze stali szlachetnej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 12
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 48
Nowa część 
nr EAN 4019064428725
Wysokość [mm] 210
Materiał Termoplast
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla łączników przewodów ze stali szlachetnej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 13
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 45,5
Nowa część 
nr EAN 4019064646143
Długość [mm] 200
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,129
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 12
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 48
nr EAN 4044688217004
Długość [mm] 205
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,06
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 15
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 48
nr EAN 4044688654687
Strona zabudowy z obu stron
Ilość na oś 2
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 12
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 48
Wysokość [mm] 195
Materiał osłony Termoplast
Strona zabudowy z obu stron
Ilość na oś 2
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 14,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 47,5
Wysokość [mm] 205
Materiał osłony Termoplast
Strona zabudowy z obu stron
Ilość na oś 2
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 13
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 45,5
Wysokość [mm] 210
Materiał osłony Termoplast
dla producentów przekładni kierowniczych KOYO-SMI
Ograniczenia producenta TRW
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 14,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 48,2
Wysokość [mm] 202
nr EAN 3322937884537
OSŁONA PRZEKŁADNI KIEROWNICZEJ VAG
z obu stron
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 6Q0423831D
Numer dostawcy: 44230546101
OSŁONA PRZEKŁADNI KIEROWNICZEJ VAG
oś przednia po obydwu stronach
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 6E0419831
Numer dostawcy: 44190036201
Wyświetlanie od 1 do 31 (z 31 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza

Osłony i uszczelki przekładni kierowniczej


Każdy samochód ma układ kierowniczy. Bez niego kierowanie pojazdem byłoby niemożliwe. Jazda autem z uszkodzonym lub wyeksploatowanym układem kierowniczym jest bardzo niebezpieczne i mogłoby spowodować wypadek. Istnieją różne rodzaje układów kierowniczych. Najpopularniejszym rozwiązaniem w samochodach jest zębatkowa przekładnia kierownicza. Służy ona do sterowania drążkami kierowniczymi. Gdy kierowca skręci kierownicą w prawo, lewy drążek zostanie wsunięty w stronę maglownicy, a prawy odsunięty. Aby układ był sprawny, szczelny i precyzyjny, wszystkie części powinny być sprawne i nie posiadać nadmiernych luzów. Przy każdym demontażu drążków, lub ich końcówek potrzebne jest ustawienie zbieżności. Pozwoli to na proste sterowanie samochodem i prawidłowe zużycie bieżnika. Maglownica jest bardzo wygodnym rozwiązaniem, ponieważ nawet bez pompy wspomagania niepotrzebne jest użycie większej siły.

Gdy samochód jest wyposażony w sprawne wspomaganie kierownicy (elektryczne lub hydrauliczne), skręcenie kołami jest możliwe praktycznie bez użycia siły. Układ kierowniczy zbudowany jest z kierownicy, kolumny kierowniczej, która steruje wałem z przegubem krzyżakowym (umożliwia to zmianę ustawienia kierownicy). Przekładnia kierownicza z obu stron posiada osłony i uszczelki. Osłony chronią cały mechanizm przed czynnikami zewnętrznymi. Do przekładni zamontowany jest zębnik wspomagania wraz z silnikiem, kolumna kierownicza z czujnikami położenia i momentu obrotowego kierownicy. Z dwóch stron maglownicy przytwierdzone są drążki kierownicze, a do nich końcówki. Końcówki drążka są przykręcone do zwrotnic sterującymi kołami. Kierownica sprawnego układu kierowniczego po skręcie powinna wracać na swoje miejsce. Podczas jazdy po nierównościach kierownica nie powinna zmieniać swojego położenia, a drgania nie mogą być odczuwalne na kole kierowniczym. W przypadku usterki przekładnia może zostać zregenerowana. W gorszym przypadku potrzebna jest wymiana.