Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » układ kierowniczy Renault KANGOO Express (FW0/1_) » osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza Renault KANGOO Express (FW0/1_)

osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza do RENAULT KANGOO Express (FW0/1_)

wybierz typ samochodu RENAULT KANGOO Express (FW0/1_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Długość [mm] 205
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 12
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 53
Materiał Termoplast
nr EAN 4047437363922
Długość [mm] 200
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 12/53
Materiał Termoplast
Wymagana ilość 1
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy z prawej
nr EAN 5703858889982
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
dla numeru OE Part/oe 7701478400
nr EAN 3660872430199
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Średnica 1 [mm] 12
Średnica 2 [mm] 53
Długość całkowita [mm] 205
nr EAN 5413978211999
Wysokość [mm] 200
Materiał Termoplast
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla łączników przewodów ze stali szlachetnej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 12
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 53
Nowa część 
nr EAN 4019064334606
Strona zabudowy z obu stron
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ilość na oś 2
Wysokość [mm] 200
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 12
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 53
Materiał osłony Termoplast
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 12,3
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 53
Wysokość [mm] 204
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
nr EAN 3322937893768
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Długość [mm] 205
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 12
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 53
Materiał Termoplast
nr EAN 3322938393519
Wyświetlanie od 1 do 8 (z 8 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza

Osłony i uszczelki przekładni kierowniczej


Każdy samochód ma układ kierowniczy. Bez niego kierowanie pojazdem byłoby niemożliwe. Jazda autem z uszkodzonym lub wyeksploatowanym układem kierowniczym jest bardzo niebezpieczne i mogłoby spowodować wypadek. Istnieją różne rodzaje układów kierowniczych. Najpopularniejszym rozwiązaniem w samochodach jest zębatkowa przekładnia kierownicza. Służy ona do sterowania drążkami kierowniczymi. Gdy kierowca skręci kierownicą w prawo, lewy drążek zostanie wsunięty w stronę maglownicy, a prawy odsunięty. Aby układ był sprawny, szczelny i precyzyjny, wszystkie części powinny być sprawne i nie posiadać nadmiernych luzów. Przy każdym demontażu drążków, lub ich końcówek potrzebne jest ustawienie zbieżności. Pozwoli to na proste sterowanie samochodem i prawidłowe zużycie bieżnika. Maglownica jest bardzo wygodnym rozwiązaniem, ponieważ nawet bez pompy wspomagania niepotrzebne jest użycie większej siły.

Gdy samochód jest wyposażony w sprawne wspomaganie kierownicy (elektryczne lub hydrauliczne), skręcenie kołami jest możliwe praktycznie bez użycia siły. Układ kierowniczy zbudowany jest z kierownicy, kolumny kierowniczej, która steruje wałem z przegubem krzyżakowym (umożliwia to zmianę ustawienia kierownicy). Przekładnia kierownicza z obu stron posiada osłony i uszczelki. Osłony chronią cały mechanizm przed czynnikami zewnętrznymi. Do przekładni zamontowany jest zębnik wspomagania wraz z silnikiem, kolumna kierownicza z czujnikami położenia i momentu obrotowego kierownicy. Z dwóch stron maglownicy przytwierdzone są drążki kierownicze, a do nich końcówki. Końcówki drążka są przykręcone do zwrotnic sterującymi kołami. Kierownica sprawnego układu kierowniczego po skręcie powinna wracać na swoje miejsce. Podczas jazdy po nierównościach kierownica nie powinna zmieniać swojego położenia, a drgania nie mogą być odczuwalne na kole kierowniczym. W przypadku usterki przekładnia może zostać zregenerowana. W gorszym przypadku potrzebna jest wymiana.