Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Chrysler » układ kierowniczy Chrysler 300C (LX) » osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza Chrysler 300C (LX)

osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza do CHRYSLER 300C (LX)

wybierz typ samochodu CHRYSLER 300C (LX):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 54
Materiał Guma
Długość [mm] 126
nr EAN 4014870439255
Długość [mm] 153
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,129
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 47
dla numeru OE 701 419 831
nr EAN 4027816011385
Długość [mm] 146
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,129
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 54
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 25
dla numeru OE 7D0 419 831
nr EAN 4027816216940
Strona zabudowy Oś przednia
Numer seryjny K4340066
EAN3358960548429
StanFabrycznie nowy
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Materiał Guma
Długość [mm] 126
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 54
nr EAN 4047437103856
Status produktu: Normalny
nr EAN 5907558595604
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Wysokość [mm] 126
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 54
nr EAN 4040074140826
Masa [g] 128
Wysokość [mm] 120
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia
Wymagana ilość 2
Średnica 1 [mm] 25
Średnica 2 [mm] 46
nr EAN 8033989119915
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia
Masa [g] 342
nr EAN 8033989107554
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Materiał Guma
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Masa [g] 189
nr EAN 8039954494674
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
dla numeru OE 7D0419831
nr EAN 3660872375841
Strona zabudowy z obu stron
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 42
Wysokość [mm] 180
nr EAN 8430320105369
Strona zabudowy z obu stron
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 26
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 47
Wysokość [mm] 128
dla numeru OE 701419831
nr EAN 8430320104928
Strona zabudowy z obu stron
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 52
Wysokość [mm] 129
dla numeru OE 7D0419831
nr EAN 8430320208602
Wysokość [mm] 210
Materiał Termoplast
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 13
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 55
nr EAN 7316575659080
Wysokość [mm] 120
Materiał Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla łączników przewodów ze stali szlachetnej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 46
Nowa część 
nr EAN 4019064202530
Długość [mm] 153
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,129
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 47
nr EAN 4044688011381
Długość [mm] 146
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,129
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 54
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 25
nr EAN 4044688216946
Strona zabudowy z obu stron
Wersja alt
Ilość na oś 2
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 46
Wysokość [mm] 120
Materiał osłony Guma
Strona zabudowy z obu stron
Wersja aktuell
Ilość na oś 2
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 54
Wysokość [mm] 126
Materiał osłony Guma
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Materiał Guma
Długość [mm] 126
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 54
nr EAN 3322938392024
Wyświetlanie od 1 do 22 (z 22 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza

Osłony i uszczelki przekładni kierowniczej


Każdy samochód ma układ kierowniczy. Bez niego kierowanie pojazdem byłoby niemożliwe. Jazda autem z uszkodzonym lub wyeksploatowanym układem kierowniczym jest bardzo niebezpieczne i mogłoby spowodować wypadek. Istnieją różne rodzaje układów kierowniczych. Najpopularniejszym rozwiązaniem w samochodach jest zębatkowa przekładnia kierownicza. Służy ona do sterowania drążkami kierowniczymi. Gdy kierowca skręci kierownicą w prawo, lewy drążek zostanie wsunięty w stronę maglownicy, a prawy odsunięty. Aby układ był sprawny, szczelny i precyzyjny, wszystkie części powinny być sprawne i nie posiadać nadmiernych luzów. Przy każdym demontażu drążków, lub ich końcówek potrzebne jest ustawienie zbieżności. Pozwoli to na proste sterowanie samochodem i prawidłowe zużycie bieżnika. Maglownica jest bardzo wygodnym rozwiązaniem, ponieważ nawet bez pompy wspomagania niepotrzebne jest użycie większej siły.

Gdy samochód jest wyposażony w sprawne wspomaganie kierownicy (elektryczne lub hydrauliczne), skręcenie kołami jest możliwe praktycznie bez użycia siły. Układ kierowniczy zbudowany jest z kierownicy, kolumny kierowniczej, która steruje wałem z przegubem krzyżakowym (umożliwia to zmianę ustawienia kierownicy). Przekładnia kierownicza z obu stron posiada osłony i uszczelki. Osłony chronią cały mechanizm przed czynnikami zewnętrznymi. Do przekładni zamontowany jest zębnik wspomagania wraz z silnikiem, kolumna kierownicza z czujnikami położenia i momentu obrotowego kierownicy. Z dwóch stron maglownicy przytwierdzone są drążki kierownicze, a do nich końcówki. Końcówki drążka są przykręcone do zwrotnic sterującymi kołami. Kierownica sprawnego układu kierowniczego po skręcie powinna wracać na swoje miejsce. Podczas jazdy po nierównościach kierownica nie powinna zmieniać swojego położenia, a drgania nie mogą być odczuwalne na kole kierowniczym. W przypadku usterki przekładnia może zostać zregenerowana. W gorszym przypadku potrzebna jest wymiana.