Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » układ kierowniczy Mitsubishi SPACE WAGON (D0_V/W) » osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza Mitsubishi SPACE WAGON (D0_V/W)

osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza do MITSUBISHI SPACE WAGON (D0_V/W)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI SPACE WAGON (D0_V/W):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 185
Materiał Guma
Ciężar [kg] 0,2
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 11
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 46
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z opaskami zaciskowymi
nr EAN 5050063600384
Status produktu: Normalny
nr EAN 5903766313511
Wysokość [mm] 185
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 11
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 46
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
nr EAN 4040074168059
Strona zabudowy z obu stron
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 11
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 46
Wysokość [mm] 185
dla numeru OE MB501711
nr EAN 8430320107202
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 11
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 46
Wysokość [mm] 185
Strona zabudowy z obu stron
Zestaw pełny 
nr EAN 8430320106861
Strona zabudowy z obu stron
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 14
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 52
Wysokość [mm] 188
dla numeru OE 1609113
nr EAN 8430320103006
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 14
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 52
Wysokość [mm] 188
Strona zabudowy z obu stron
Zestaw pełny 
nr EAN 8430320109640
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Średnica 1 [mm] 11
Średnica 2 [mm] 46
Długość całkowita [mm] 185
nr EAN 5413978194483
Wysokość [mm] 200
Materiał Termoplast
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 13
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 52
nr EAN 7316575659233
Wyświetlanie od 1 do 11 (z 11 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza

Osłony i uszczelki przekładni kierowniczej


Każdy samochód ma układ kierowniczy. Bez niego kierowanie pojazdem byłoby niemożliwe. Jazda autem z uszkodzonym lub wyeksploatowanym układem kierowniczym jest bardzo niebezpieczne i mogłoby spowodować wypadek. Istnieją różne rodzaje układów kierowniczych. Najpopularniejszym rozwiązaniem w samochodach jest zębatkowa przekładnia kierownicza. Służy ona do sterowania drążkami kierowniczymi. Gdy kierowca skręci kierownicą w prawo, lewy drążek zostanie wsunięty w stronę maglownicy, a prawy odsunięty. Aby układ był sprawny, szczelny i precyzyjny, wszystkie części powinny być sprawne i nie posiadać nadmiernych luzów. Przy każdym demontażu drążków, lub ich końcówek potrzebne jest ustawienie zbieżności. Pozwoli to na proste sterowanie samochodem i prawidłowe zużycie bieżnika. Maglownica jest bardzo wygodnym rozwiązaniem, ponieważ nawet bez pompy wspomagania niepotrzebne jest użycie większej siły.

Gdy samochód jest wyposażony w sprawne wspomaganie kierownicy (elektryczne lub hydrauliczne), skręcenie kołami jest możliwe praktycznie bez użycia siły. Układ kierowniczy zbudowany jest z kierownicy, kolumny kierowniczej, która steruje wałem z przegubem krzyżakowym (umożliwia to zmianę ustawienia kierownicy). Przekładnia kierownicza z obu stron posiada osłony i uszczelki. Osłony chronią cały mechanizm przed czynnikami zewnętrznymi. Do przekładni zamontowany jest zębnik wspomagania wraz z silnikiem, kolumna kierownicza z czujnikami położenia i momentu obrotowego kierownicy. Z dwóch stron maglownicy przytwierdzone są drążki kierownicze, a do nich końcówki. Końcówki drążka są przykręcone do zwrotnic sterującymi kołami. Kierownica sprawnego układu kierowniczego po skręcie powinna wracać na swoje miejsce. Podczas jazdy po nierównościach kierownica nie powinna zmieniać swojego położenia, a drgania nie mogą być odczuwalne na kole kierowniczym. W przypadku usterki przekładnia może zostać zregenerowana. W gorszym przypadku potrzebna jest wymiana.