Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » układ kierowniczy Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) » osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_)

osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza do RENAULT SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_)

wybierz typ samochodu RENAULT SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
nr EAN 4014870437107
Długość [mm] 166
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,080
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 9,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 39
nr EAN 4027816211716
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 168
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 9
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 39
Materiał Guma
nr EAN 4047437104426
dla producentów przekładni kierowniczych TRW
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Długość [mm] 170
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 12
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 40
Materiał Guma
nr EAN 4047437104396
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Wysokość [mm] 168
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 9
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 39
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Ograniczenia producenta SMI-KOYO
nr EAN 4040074057421
Wysokość [mm] 170
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 12
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 40
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
nr EAN 4040074058824
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Wysokość [mm] 143
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 11
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 42
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
nr EAN 4040074168202
Ograniczenia producenta TRW
Wysokość [mm] 170
Ciężar [kg] 0,172
Wymagana ilość 2
Materiał Guma
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 12
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 40
Długość opakowania [cm] 21,5
Szerokość opakowania [cm] 8
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 5412096491535
Ograniczenia producenta TRW
Wersja osi TRW
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy z prawej
nr EAN 5703858470289
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
dla numeru OE 7701469496
nr EAN 3660872315021
Strona zabudowy Oś przednia
dla numeru OE 7701469486
Ograniczenia producenta TRW
nr EAN 3660872315014
Wysokość [mm] 170
Materiał Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla łączników przewodów ze stali szlachetnej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 12
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 40
Nowa część 
nr EAN 4019064428138
Długość [mm] 166
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,080
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 9,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 39
nr EAN 4044688211712
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza

Osłony i uszczelki przekładni kierowniczej


Każdy samochód ma układ kierowniczy. Bez niego kierowanie pojazdem byłoby niemożliwe. Jazda autem z uszkodzonym lub wyeksploatowanym układem kierowniczym jest bardzo niebezpieczne i mogłoby spowodować wypadek. Istnieją różne rodzaje układów kierowniczych. Najpopularniejszym rozwiązaniem w samochodach jest zębatkowa przekładnia kierownicza. Służy ona do sterowania drążkami kierowniczymi. Gdy kierowca skręci kierownicą w prawo, lewy drążek zostanie wsunięty w stronę maglownicy, a prawy odsunięty. Aby układ był sprawny, szczelny i precyzyjny, wszystkie części powinny być sprawne i nie posiadać nadmiernych luzów. Przy każdym demontażu drążków, lub ich końcówek potrzebne jest ustawienie zbieżności. Pozwoli to na proste sterowanie samochodem i prawidłowe zużycie bieżnika. Maglownica jest bardzo wygodnym rozwiązaniem, ponieważ nawet bez pompy wspomagania niepotrzebne jest użycie większej siły.

Gdy samochód jest wyposażony w sprawne wspomaganie kierownicy (elektryczne lub hydrauliczne), skręcenie kołami jest możliwe praktycznie bez użycia siły. Układ kierowniczy zbudowany jest z kierownicy, kolumny kierowniczej, która steruje wałem z przegubem krzyżakowym (umożliwia to zmianę ustawienia kierownicy). Przekładnia kierownicza z obu stron posiada osłony i uszczelki. Osłony chronią cały mechanizm przed czynnikami zewnętrznymi. Do przekładni zamontowany jest zębnik wspomagania wraz z silnikiem, kolumna kierownicza z czujnikami położenia i momentu obrotowego kierownicy. Z dwóch stron maglownicy przytwierdzone są drążki kierownicze, a do nich końcówki. Końcówki drążka są przykręcone do zwrotnic sterującymi kołami. Kierownica sprawnego układu kierowniczego po skręcie powinna wracać na swoje miejsce. Podczas jazdy po nierównościach kierownica nie powinna zmieniać swojego położenia, a drgania nie mogą być odczuwalne na kole kierowniczym. W przypadku usterki przekładnia może zostać zregenerowana. W gorszym przypadku potrzebna jest wymiana.